Besvaret January 16, 2016 Vi fik dådyr steg og bras kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Valget stod mellem alm kogte kartofler eller opvarmede kartofler lavet i ovnen igår... Og en lille klat opvarmet sovs... Øv hvor kedeligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Valget stod mellem alm kogte kartofler eller opvarmede kartofler lavet i ovnen igår... Og en lille klat opvarmet sovs... Intet grønt eller brød? :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Vi har "kun" 15 minutter. Og farsen her vi først fået lavet idag. Ja okay, vi skærer ud herhjemme, så det er nemt lige at tage et kg fars til side :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Ja okay, vi skærer ud herhjemme, så det er nemt lige at tage et kg fars til side :)Gør vi også. Men farsen blev først lavet til sidst da manden havde nogle af hans kokkelever ude, så de kunne lærer udskæringerne på grisen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Vi skal have resterne af den lækre rødkålssalat vi fik i går, hvad vi skal have til ved jeg ikke endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Snitzler og brasede kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Hel kylling med nogle kartofler til og bagte gulerødder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Tortilla med oksekød, guacomole, salsa og grønt :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Mums!! Ja det var ikke dårligt :D :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Chili con carne med ris, nachos, guacamole og grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Valget stod mellem alm kogte kartofler eller opvarmede kartofler lavet i ovnen igår... Og en lille klat opvarmet sovs...Det var da godt nok trist :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Tærte med laks og diverse grøbtsagsrester fra køleskabet og en rødbederåkost med hasselnødder til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Jeg tror at jeg skal have kebab i dag fra kebabmanden :D Ikke just sundt, men jeg craver det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Rugbrød med varm leverpostej og varm torskerogn :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Intet grønt eller brød? :blinkJo udkogte gulerødder :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Vi skal have tomatsuppe med pasta, kødboller og flutes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Fiskefrikadeller med ovnbagte kartofler og råkost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Karbonader lavet af fars fra Basse gris. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Vi har fået Aarstiderne leveret i dag. Så i dag skal vi have hakkebøffer, grillet aubergine-salat og råstegte kartofler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Jeg fik scrambled eggs, dampede grønne bønner og gnavegrønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Brændende kærlighed min livret Del dette indlæg Link to post Share on other sites