Besvaret January 5, 2016 rester af kylling med ris, karrysovs og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 Sidste dag med rester :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2016 Citronkylling, pasta, kålsalat og måske en sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2016 Forårsruller med grønt og ris on the side Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2016 Er på kursus med overnatning på toystrup gods, så kender ikke menuen endnu.. men satser på at det bliver godt :) :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 Madbandittens karamelliseret hvidkål med spicy oksekød. Er spændt på hvordan det smager. Det er sgu da vintermad der vil noget :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 Madbandittens karamelliseret hvidkål med spicy oksekød. Er spændt på hvordan det smager. Det er sgu da vintermad der vil noget :D Det er meeeeega godt!!!! Vi spiser det tit :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 'Lige hvad vi vil have fra køleskabet' retten - eller som det hed i mit barndomshjem: 'vælg selv mad' :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 Madbandittens karamelliseret hvidkål med spicy oksekød. Er spændt på hvordan det smager. Det er sgu da vintermad der vil noget :D Vi har lavet det en gang og det var super lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 Broccolisuppe og hvidløgsflute :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 Det er meeeeega godt!!!! Vi spiser det tit :glad Og så er der genialt at det skal stå lidt i ovnen - min mand har en fridag idag. Så jeg laver det nu, og så er det lige til at tage ud når J er puttet = mor og far kan faktisk hygge lidt over maden for en gangs skyld :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 Hjemmelavet sandwich, den er okay ifht den 22 timer gammel og har ligge i en rygsæk siden kl 5:15 imorges - især når akternativet var ingen mad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 Mac and cheese :) :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 Vi fik lchf spinat/feta tærte. Øj, det var godt og bestemt ikke sidste gang jeg laver den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 Rugbrød med fiskefileter. Nogen dage skal det bare være nemt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 Vi fik (jule)medister med kartofler, blomkål, rødkål og sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 Panerede rødspættefileter, kartoffelbåde med timian og ovnbagte rodfrugter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2016 Sandwich :) Og nu snacker jeg cherrytomater Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2016 Tror den står på risengrød i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites