Besvaret May 4, 2015 Har fået broccolisalat og kyllingedeller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2015 det er cofocos, ikk? Jo :) http://cofoco.dk/da/take-away/supermarche/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Pitabrød med tun, æg og forskelligt grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Vi skal have noget kylling i fad, med hakkede tomater (ikke dåse), rødløg, mozzarella og fløde dertil squash og gulerødder der har været igennem en spiraliser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2015 Højrebsbøffer, smørstegte kartofler, grønne asparges og dampet broccoli.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 VI skal have noget æggekage og overvejer noget stuvet hvidkål til... Mærkelig kombi??? Jeg tror det kommer til at virke godt sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Spisermhos svigerne og det dufter helt vildt godt! Nøj jeg er sulten lige nu ;) (tror nok svigerfar sagde noget om chicken wings :p ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Pasta kødsovs! Og jeg lavede 6*kødsovs, så vi har fryseren. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Fik rester af Svensk pølseret fra i går. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Vi fik ovnbagt kuller i sweet chili cheese sauce og porre... dertil couscous :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2015 Tror at jeg smækker en lasagne sammen og bager en omgang flutes til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2015 Jeg har taget ud til frikadeller, ved dog ikke lige hvad vi skal have til? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2015 Jeg havde egentlig troet vi sku ha pasta og kødsovs men kødet var blevet dårligt :( så har taget et par bøffer op af fryseren og så laver jeg en gorgonzola sovs til (svigerfar glemte sin gorgonzola herude i torsdags og hverken manden eller jeg spiser det på brød, så mandens udsagn var: det kan vist kun blive bedre hvis du tryller det i en sovs) og så nogle kartofler og gulerødder til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites