Besvaret April 3, 2011 Kæresten lavede millionbøf m. pasta - har fået konstateret det er noget bebz ikke bryder sig om, for øven da også en kvalme jeg har nu :P Ellers hedder det vel tortillas imorgen *måååms* :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2011 Vi har fået 'stegt flæsk' (lavet i ovnen) med letkogt blomkål og friske grønne bønner, coleslaw og selvfølgelig persillesovt :) I morgen skal jeg ud og spise sushi med min storesøster og to af vores kusiner :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2011 jeg er på arbejdet, så i dag stod min aftensmad af kylling med grønsager. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2011 Hmmm, jeg ved det faktisk ikke :) Et eller andet med kartoffelmos som jeg elsker så vanvittigt meget for tiden...Sammenkogt ret, måske.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2011 Vi fik ris og sammenkogt ret i går. I aften skal vi bare have rugbrød og pålæg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2011 vi har fået kyllinge bryst med pomfritter og salat. Det skulle gå stærkt i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2011 Vi har fået blomkålssuppe m/ safran tigerrejer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2011 Jeg fik resterne af den lasagne vi fik i går ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2011 Stegt kyllingefilet m/asparges i baconsvøb, kogt blomkål og guacomole... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2011 Stegt kyllingefilet m/asparges i baconsvøb, kogt blomkål og guacomole... Måms det lyder godt :mam Steges kyllingen med bacon på? Har ikke en dyt forstand på madlavning :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 I dag har vi fået lasagne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 Vi har fået entrecote, pommes saute, ærter og bearnaise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2011 Vi skal have halve bagte kartofler med oregano drysset over og kyllingefiletter med flødeost naturel smurt indeni og bacon viklet uden om... og majs som tilbehør... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2011 Græske frikadeller, halve bagte kartofler, græsk salat og tzatiki :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2011 Vi skal i dag have pizza med skinke, ananas og rejer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2011 Hakkedrenge, blomkål, gulerødder, bløde løg, kartofler og sovs :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2011 I dag fik vi sushi og i morgen står den på hjemmelavet pizza med oksekød og peberfrugt - NAMMENAM! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2011 Vi har spist på Bones i Flensborg i aften :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2011 Vi skal have biksemad med spejlæg :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2011 Vi hat fået pastaret og i morgen skal vi på en eller anden restaurant - jeg ved ikke hvor endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2011 Jeg har fået ris med salat og babymajs og er allerede sulten igen :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2011 En skøn pastaret og koldskål til dessert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites