Besvaret March 11, 2015 Rester af koteletter i fad fra igår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Chili con carne med hjemmebagt brød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Nuddelsalat med kylling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 En kotelet med et eller andet til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Vi blev så glade for de kyllingebryster med pikabtost og bacon vi fik i sidste uge at vi gentager succesen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Jeg er kommet til at bestille en ordentlig gang junk :blush Jeg kan åbenbart ikke administrere at være alene hjemme :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Vi fik farsbrød, stuvet hvidkål og pasta til. Jeg fik fiskegratin i stedet for farsbrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 En rest boller i karry fra fryseren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Vi får alle bedsterne på besøg og svigermor har lovet at lave mørbradgryde, så jeg ikke behøver stå i køkkenet. Og hun laver bare den bedste mørbradgryde, mums... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Græske karbonader med pommes og tzaziki med broccoli Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Frisk pasta med svampe sovs på og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Sku prøve de nye grøntsagsbånd pasta, lækkert! Lavede kylling filet med bacon tern, kogte gulerødder og blomkål og salat til. Let og sommerligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Vi har fået pulled chicken burger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Karbonader (som Maliva har formet, vendt i æg og rasp) med nye kartofler, sovs og blandet salat til. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2015 Hjemmelavet fish 'n chips :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Kyllinge stroganoff med mos til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Søren lavede lammekølle, hel bagt selleri og flødestuvet spinat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2015 Vi har fået store bøffer, ovnbagte kartofler, blandet salat og baernaissovs :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites