Besvaret March 6, 2015 Vi fik pasta med kødsovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Min mand laver burger og fritter til mig :yay Rimelig latterligt, at jeg så stort set INGEN appetit har efter kl. 17 :prik :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Rimelig latterligt, at jeg så stort set INGEN appetit har efter kl. 17 :prik :( Ja og ret træls tænker jeg også!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Vi fik hotdogs deluxe style ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Ja og ret træls tænker jeg også!!Oh yes! Og han havde også lavet citronfromage til dessert :7himmel Normalt elsker jeg det, men i dag spiste jeg det mest af princip <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Vi skal ud til min far og hans kone og spise, så uanset hvad det er, er det noget lækker ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Vi skal have peanutbutter kylling med ris til. Så det der program med Timm Vladimir forleden dag og der lavede de retten, den så SÅ lækker ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Kylling sandwich nede fra håndboldhallen af, da vi har kamp sent i aften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Hel Kylling godt med hvidløgspersillesmør under skindet citronsaft presset ud over og så resten ind i kyllingen, på en bund af rodfrugter :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2015 Hakkebøf (får vi aldrig) med bearnaise og ovnbagte rodfrugter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Cuvettesteg med pommes røsti, salat og steak sauce - dertil rødvin :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Hel kylling i LeCruset, risotto med karl-johan-svampe, kyllingesovs og grønne bønner. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Vi har fået bøffer med ovnbagte rodfrugter og en flødesovs lavet på løg, philadelphia og fløde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Vi har fået hvidløgsmarineret skinkesteg med kartofler og bearnaise sovs. Havde sindsyg lyst til salat med hytteost til, men kan lge pt slet ikke overskue at stå og hakke det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 Vi skal have rester fra peanutbutter kyllingen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 Rester af cuvetten fra i går... aner dog ikke med hvad :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2015 Frikadeller med kartofler og spinatsalat med chili og æble. Aarstiderne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Vi skal have koteletter med noget Perlebyg bygget op som en risotto, med stegte butternut squash, rødløg, hvidløg, gulerødder og knoldselleri. Er spændt på om det kommer til at fungere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Bollet i karry med spaghetti Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2015 Tror det bliver lasagne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites