Besvaret February 11, 2015 Hakkebøf m. whiskeysovs og kartoffelbåde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 Hvis det står til mig: pizzaburger og cola! Edit: total flop! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 Hakkebøffer med bløde løg og brunsovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 Vi skal have klar suppe med kødboller og flutes.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 OST ;) Heheh! Det er jo lidt forskelligt, i forhold til hvilken opskrift man bruger. Det er faktisk maaaange siden jeg fik det sidst, lavede vidst den fra karolines kogebog og den smagte så godt, husker jeg. Mener at karolines minder om denne her: http://www.arla.dk/opskrifter/ostesuppe-og-smorristede-franskbrodstern/ Det er også den opskrift jeg bruger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 Det er også den opskrift jeg bruger :) :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 Hjemmelavet pizza med broccoli og rosenkål salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 Hvis det står til mig: pizzaburger og cola! Edit: total flop! Æv... Har også haft en vis skepsis overfor den pizzaburger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 Kyllingefarsbrød, med masser af grønt og feta samt en salat af revne gulerødder, revet broccoli, hakkede hasselnødder og feta :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2015 Æv... Har også haft en vis skepsis overfor den pizzaburger! Brødet er vild ærgerligt... og så er smagen ikke som jeg havde forestillet mig :( havde lige håbet at det var gudespise :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2015 Brødet er vild ærgerligt... og så er smagen ikke som jeg havde forestillet mig :( havde lige håbet at det var gudespise :P Ja, det ville jo have været så nemt :D Men æv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2015 Skal ud at spise med min MG i aften :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2015 Ja, det ville jo have været så nemt :D Men æv! Nemlig! - det havde bare været fedt, hvis Dr. Oetker havde ramt plet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2015 Pizza fra den lokale pizza pusher ;) Har bagt lagkage hele formiddagen, så gider ikke at stå i køkkenet mere i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2015 Bøf ledsaget af ovnstegte kartofler og pebersovs - manden fik lov til at vælge :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2015 Farsret med kartofler i ovn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2015 Vi har fået kyllinge filetter marineret med sur/sød sovs, blomkålsmos og bønnefritter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2015 Der kom en venlig mand forbi med en pose og sagde velbekomme... Og vi så film og spiste i sofaen og hyggede, alle 3 :glad Og så æder vi grøntsager i morgen :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites