Besvaret January 26, 2015 Er endelig kommet frem til at jeg synes vi skal have biksemad ;) Det fik vi i går :) Og resterne derfra gjorde sig godt i en æggekage i dag til frokost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Vi fik pita med salat, tun og æg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Vi fik rugbrød fra bageren med æg på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Pasta med kødsauce, fyldt med lækre grøntsager, og manden (som jo altså ellers IKKE spiser grønt af nogen art) elskede det "særligt det der squash" :o :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Pandekager med oksekødsfyld Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Pasta med kødsauce, fyldt med lækre grøntsager, og manden (som jo altså ellers IKKE spiser grønt af nogen art) elskede det "særligt det der squash" :o :yay :Super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Jeg fik svinekotelet, bønnefritter, salat og hvidløgsdressing lavet på skyr. Mums!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2015 Stegs flæsk med persillesovs :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 Kyllingedeller, krydret med masser af grøntsager, karry-kokos sovs med spinat og dertil blomkålris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 Pulled beef - manden skal afprøve noget de måske skal have på restauranten :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 Hel kylling stegt i ovnen, noget pasta hejs og massere af grønt - som jeg dog ikke helt har besluttet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 Silke Elia' ynglingsspise: frikadeller. Dertil grønt i ovnen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 Min barndomslivret med svinekød, gulerødder, æbler og nudler. Bliver godt med noget varm og solid comfort-food efter 3 dage på yoghurt og suppe :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 Grøntsagssuppe med kyllingestykker og groft brød til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Noget rugbrøds noget. Planen om æggekage gik i vasken fordi vi ikke har fået æg <_< Jeg tror jeg laver noget tunsalat og æggesalat, bare så det ikke er kedelige madder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Vi skal have pita, med frikadellerester, æg, avokado og andet grønt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Hjemmebagte boller med ost og mamelade. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Vi skal have kylling, med ristede kikærter, tzatziki med agurk og gulerødder og dampet broccoli :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Resten af kødsovs med kartoffelmos til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Kylling med salat og flødekartofler med porre og løg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Noget med bulgur.... har en kæmpe rest bulgur fra i går (det "vokser" jo helt vildt under kogning! :o ) Nogen forslag?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Fiskedeller med kartofler og sovs og noget gnavegrønt. Mindste pigens livret, må jo udnytte at den store ikke er hjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites