Besvaret January 13, 2015 Skal spise hos svigerne: kylling og ovnkartofler med salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Ynglingsmaden: chili con carne med blomkålsris :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Vi skal have blomkålsris og dertil kylling, gulerødder, løg og spidkål stegt på panden.. Er lidt inspirationsforladt i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 I aften skal vi have broccoli og bacontærte :mam Rester :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Æggekage i ovn med kylling, løg, rød peber, blomkål og frisk mozarella... og Luna åd! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Vi skal have pizza fra urtekram, der var tilbud på dem og jeg er helt tom for ideer osv. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Mine mænd skal have hjemmesmækkede pizzaer, imens jeg skal i madklub... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Spareribs, coleslaw og risengrød ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Frisk pasta med grøntsager i flødesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Hakkebøffer, kartoffelbåde, stegte rødbeder med balsamico, honning og basilikum og bearnaise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Nakkekoteletter med bagte kartoffelmos-toppe, bl. Salat og farvoritsauce Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Tror jeg kigger med her, der er da masser af go inspiration at hente. Igår fik vi en hel side laks bagt i ovnen med soya- Lime-honning marinade dertil spinat ravioli og grøntsager på panden. Idag spise vi laksen kold på en salat med advokado, mango, cherrytomater og peanuts - laksen var ikke dårligere på anden dagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Vi skal have æggekage, med dampet blomkål til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Vi fik røget medister, stegt på panden med pasta grønsager og hvid sovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Tomatsuppe med pasta og kødboller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Vi skal have kylling med en salat af spinat, mozzarella, tomater, agurker god balsamico og dampet blomkål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Tarteletter med høns i asparges Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Kylling i karry bliver det i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Burger med bagte rodfrugter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Lækre bøffer med kartoffel kroketter, bairnaise sovs og hvidløgsflutes. Vi skulle egentlig have haft dessert men vi er endnu ikke blevet sultne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Svigermor havde lavet lasagne. Med almindelig pasta. Jeg havde besluttet bare at spise det og nyde det, for jeg eeeelsker lasagne, men det var 80% pasta og den var slet ikke så god som min egen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites