Besvaret September 13, 2014 Hvilken opskrift bruger du til bollerne? Eller er det bare uden boller? :) ¨Vi har lige brugt Jane Faerbers Roozta som brød - det er piazzabund lavet på knoldselleri, så det har ikke den æggede eller kålede smag som meget andet LCHF-brød-substitut man laver. Det var virkelig godt - Søren var også stor fan; både som pizzabund og resterne vi brugte til burgerbrød :) LINK - Rootza Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2014 Vi har fået hjemmelavede kyllinge-gordon-bleu paneret i revet parmesan og pofiber efter inspiration fra Xenia. Dertil blanding af hjemmelavet LCHF-pasta og squashpasta (med squash fra haven! :yay) vendt i fløde og hjemmelavet pecan-nødde-pesto (også en Xenia-ting). Slap nu AF, hvor smagte det godt!!! :o :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2014 ¨Vi har lige brugt Jane Faerbers Roozta som brød - det er piazzabund lavet på knoldselleri, så det har ikke den æggede eller kålede smag som meget andet LCHF-brød-substitut man laver. Det var virkelig godt - Søren var også stor fan; både som pizzabund og resterne vi brugte til burgerbrød :) LINK - Rootza :super Jeg er også lidt træt af dem, der mere minder om en æggepandekage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2014 Vi har fået hjemmelavede kyllinge-gordon-bleu paneret i revet parmesan og pofiber efter inspiration fra Xenia. Dertil blanding af hjemmelavet LCHF-pasta og squashpasta (med squash fra haven! :yay) vendt i fløde og hjemmelavet pecan-nødde-pesto (også en Xenia-ting). Slap nu AF, hvor smagte det godt!!! :o :yay Hold nu op Susanne! Jeg vil bo hjemme hos jer :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2014 Vi fik Rugbrød, efter en lang dag i Stoholm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Hold nu op Susanne! Jeg vil bo hjemme hos jer :pBlot til info, så har jeg lagt billet ind på Susanne hvis vi en dag begge står uden mænd ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Blot til info, så har jeg lagt billet ind på Susanne hvis vi en dag begge står uden mænd ;) Jeg melder mig som nr 3 i køen så. Efter jer to :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Blot til info, så har jeg lagt billet ind på Susanne hvis vi en dag begge står uden mænd ;):P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Jeg melder mig som nr 3 i køen så. Efter jer to :PI er tossede, er I :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Kan i ikke bare lave et lækkert kollektiv? :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Vi fik hjemmelave pizza, hjemme hos mine forældre, da vi var til min mors fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Vi skal ha ovnstegt kylling med ris og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Vi skal have pasta og kødsovs.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Vi fik rødspættefileter med kartofler, gulerødder og persillesovs! det blev spist rub og stub! :Mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Det er mandens tur til at have frokost med på arbejdet i morgen og han har bestilt chili con carne. Så det har jeg brugt dagen på at lave og så skulle den selvfølgelig godkendes her til aften ;) Og det blev den! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Vi har også fået chili con carne med snittet rå spidskål og creme fraiche. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Vi har også fået chili con carne med snittet rå spidskål og creme fraiche. Mums! Jeg stod lige i dag og sagde til Jakob nu er det snart Chili Con Carne tid igen :D :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Vi har fået thaistegte blomkålsris med koteletter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Mums! Jeg stod lige i dag og sagde til Jakob nu er det snart Chili Con Carne tid igen :D :yayDer spiser vi altså hele året :D resterne er rigtig gode i tortillas - hvis man spiser sådan nogle lchf ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Der spiser vi altså hele året :D resterne er rigtig gode i tortillas - hvis man spiser sådan nogle lchf ;)Man kan lave fremragende tortillas LCHF-style - det skal vi have på torsdag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Blot til info, så har jeg lagt billet ind på Susanne hvis vi en dag begge står uden mænd ;) Ha ha det er i orden :D Ikke at det gør nogen forskel for mig. Min mand laver alligevel aldrig mad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Man kan lave fremragende tortillas LCHF-style - det skal vi have på torsdag ;) Det kan man nemlig. De er så gode :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Man kan lave fremragende tortillas LCHF-style - det skal vi have på torsdag ;)Spændende. Er det Madbandittens eller hvor kan jeg finde en opskrift. Kunne være det skulle afprøves :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Spændende. Er det Madbandittens eller hvor kan jeg finde en opskrift. Kunne være det skulle afprøves :)Det er bare æg pisket med lidt fløde (og evt meget lidt kokosfibre) og stegt på panden i kokosolie eller smør som pandekager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites