Besvaret September 11, 2014 Forloren hare med röstier velinstapic20140911_191841.jpg (BBM - det er flettet bacon ;) ) Mmmm det ser lækkert ud :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2014 Vi fik kylling i Garam Masala med blomkålsris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Vi spiser hos mine forældre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Hjemmerøget laks med kartoffelsalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Vi spiser hos mine forældre:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 LCHF-burger med kylling (hakkebøf til drengene), aioli, avocado, spinat (hjertesalat til drengene), bacon, tomat og måske noget ost. Mmmmm! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Lasagne med hvidløgsflutes og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Resterne af Boller i karry! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Vi fik kylling i Garam Masala med blomkålsris :) Uhhh - det er længe siden jeg har fået det!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Vi har fået ovnbagt Laks, med squashpasta og hjemmelavet pesto :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Vi har fået ovnbagt Laks, med squashpasta og hjemmelavet pesto :)Det så bare vildt lækkert ud! Hvordan laver du pastaen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Vi er hjemme ved svigermor, som altid laver Silke Elia yndlingsret; frikadeller. Og Silke Elia spiste 5 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Vi er hjemme ved svigermor, som altid laver Silke Elia yndlingsret; frikadeller. Og Silke Elia spiste 5 :D:super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Fiskefileter, pommes, remo og grøn salat :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Det så bare vildt lækkert ud! Hvordan laver du pastaen? Jeg har sådan et hånd rivejern, hvor man enten kan lave skiver eller lange strimler :) Det smagte også bare rigtig godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Det er den samme jeg har ;) Men ellers, til anden inspiration, så bruger jeg bloggen www.hjemmehosxenia.dk en del :) Jeg spiser uden bolle, men A og Theodor fik burgerbollerne fra mæt og slank. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2014 Jeg har sådan et hånd rivejern, hvor man enten kan lave skiver eller lange strimler :) Det smagte også bare rigtig godt!Smart! Og så kogte du det bare? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2014 Smart! Og så kogte du det bare? Jep ;) De kom kort i en gang kogende vand. De skal ikke have for længe, fordi så bliver de helt splattede.. Bare lige ned og vende agtig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2014 Jep ;) De kom kort i en gang kogende vand. De skal ikke have for længe, fordi så bliver de helt splattede.. Bare lige ned og vende agtig :)Det må prøves! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2014 Vi skal have indiske burgere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2014 Vi skal have gode røde bøffer og dertil en alternativ til flødekartofler, uden kartofler, men derimod med spidskål, squash og rodfrugter :) En lille homemade kreation ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2014 Steaks, ovnbagte rodfrugter, pebersovs og en grøn salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2014 Svensk pølseret. Gry's ynglings spise Del dette indlæg Link to post Share on other sites