Besvaret August 12, 2014 Sandwich med porchetta-rest. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Vi skal have pita (igen :D) Denne gang dog med rester af frikadeller, æg og det sædvanlige grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Vi skal have hjemmelavet kartoffelsalat med frikadeller, gulerødder og agurkestave til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Bornholmsk pasta? Er det den fra Irma? Det er det eneste sted i DK de laver pasta... Den er fra patariget i Svaneke (frennegaard) jeg har købt den hos en veninde som har gårdbutik Med en masse Bornholmske specialiteter. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Det er det eneste sted i DK de laver pasta... Den er fra patariget i Svaneke (frennegaard) jeg har købt den hos en veninde som har gårdbutik Med en masse Bornholmske specialiteter. ;) Det er det jeg købte i Irma for nogen måneder siden. De har det desværre ikke mere :( Det er godt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Det er det jeg købte i Irma for nogen måneder siden. De har det desværre ikke mere :( Det er godt! :) Jeg har købt den med citron og hvid peber. Der er vildt mange varianter! øv de ikke har mere i jeres Irma! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 LCHF-boller i karry, men eftersom vores blomkål så lidt suspekt ud bliver det med almindelige ris :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Sandwich med porchetta-rest.Og risengrød :rolleyes Jeg synes det er meget sværere at undvære risengrød end brød! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Og risengrød :rolleyes Jeg synes det er meget sværere at undvære risengrød end brød! Risengrød er også bare mums :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Carbonara med penne og squash.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 I morgen skal vi lave denne her chili. Det glæder jeg mig til at sætte tænderne i! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Drengene skal have boller i karry. Jeg skal have rester. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Vi skal have stegt flæsk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Frikadeller med brasede kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Synd-for-mig-pizza :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Medister, kartofler og brun sovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Pita med salat og pulled chicken :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Vi fik æggekage med tomater fra haven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Vi skulle have lasagne, men Silke Elia havde brug for sin MOAR og Jesper kunne ikke snøvle sig hjem fra jobbet, så vi måtte nøjes med kødsovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Kartoffelporresuppe med kartofler fra egen have :) Dessert: æble/brombærkage (fra egen have) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2014 Fishfingers med ris, sennepssovs og grøntsager fra haven. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2014 Spaghetti og kødsovs :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2014 Manden fik besked på at handle til maden på turen hjem så vi ska ha pulledporkburger ;) (Og han glemte selvfølgelig bollerne efter han havde betalt for dem så jeg måtte ud og handle også ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites