Besvaret January 13, 2014 STOP MADSPILD MAD: ;) Rester.. Bestående af: Græsk moussaka Kylling med bacon på bund af porrer, gulerødder og løg Og så laver jeg en æggekage af de resterende kartofler og flæskesteg fra i går.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Efter at have kokkeret et måltid i går som Theodor absolut ikke gad æde, så laver jeg altså noget i dag jeg er sikker på ryger ned :P Medister, kogte kartofler, masser af brun sovs, rødkål og ristet blomkålssalat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Vi skal have kyllingeruller med bacon, ovnstegte kartofler, råkost og tzaziki Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Svinebøffer af hk svin, løg, hvidløg og feta og med et stykke bacon omkring. Dertil fritter af kartofler og persillerod og noget gnavegrønt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Vi fik wok med diverse grønsager i. Pasta fiduser i og kylling inderfilet..., er bare træt af at jeg fik det krydret for meget... (ny krydderi BL.) så det var sindsygt chili-stærkt... Så det smagte faktisk ikke engang godt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Pitabrød med enten kyllingkebab eller skinke og æg + en masse grønt. Skal huske at spare på brødet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Kotelet med broccolisalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Kødsovs fra fryseren og squashpasta med den nye spiralizer :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Wraps med kylling og en masse grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Har seriøst meget lyst til broccolisalat :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Kødsovs fra fryseren og squashpasta med den nye spiralizer:yay Hvilken en har du købt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Wee :) Havde lidt penge på min lommepengekonto, så vi skal have broccolisalat i aften :D Mums siger jeg bare :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Wee :) Havde lidt penge på min lommepengekonto, så vi skal have broccolisalat i aften :D Mums siger jeg bare :D Lækkert :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Vi skal have noget takeaway fra den lokale fiskehandler. Jeg håber på laks og salat, men Brian siger, at de tit har udsolgt af salat, så måske bliver det fritter i stedet :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Vi skal have salat med kylling og grov pasta. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 blomkålspizza med champignoner og serranoskinke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Vi skal have hjemmelavet lasagne med råkost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Kyllingfilet med ost (nam), salat og grønkålschips hvis jeg ikke har spist dem alle inden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Hvilken en har du købt? Vi har købt den HER, som madbandittens også har og den er god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Vi har købt den HER, som madbandittens også har og den er god :) Den ser godt nok fin ud... Er det nemt nok at handle på amazon? Jeg er ikke lige så rutineret i det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Den ser godt nok fin ud... Er det nemt nok at handle på amazon? Jeg er ikke lige så rutineret i det! Ja da - det er fuldstændig problemfrit. Vi har også købt autostol der - det er smart og jo uden yderligere omkostninger, når man bruger den engelske side. Kast dig ud i det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Ja da - det er fuldstændig problemfrit. Vi har også købt autostol der - det er smart og jo uden yderligere omkostninger, når man bruger den engelske side. Kast dig ud i det :) Må hellere vente til der er penge på forlystelseskontoen igen..... Den er jo kun nice to have.... Ikke need to have :) - desværre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites