Besvaret November 27, 2013 Lchf grønsagsrisotto :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2013 Vi skal have rester af bolognese og pizza Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2013 Svigermors mad, som jeg endnu ikke ved hvad er ;) men det plejer at være godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2013 Nem mad! kyletter og pommes! + edamame bønner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2013 Vi bestiller fra den lokale pizza pusher Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2013 Vi har fået burger og poms :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2013 Smed en gang svin, chili, hvidløg, bambusskud, østerssauce og godt med forårsløg i wokken :) Som så røg oven på en gang brune ris - altså ikke wokken ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2013 Noget med pommes!!! Min craving er for stor til at følge madplanen idag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2013 En variation over bouef bourgogne med mos :) (jeg har også lyst til pommes!!!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2013 Oste/pølse bord :) hyggemad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2013 En variation over bouef bourgogne med mos :) (jeg har også lyst til pommes!!!) Jeg skyder skylden på graviditeten ;) Men du var da til julefrokost igår, så er behovet for pommes måske derfor? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2013 Store fede lækre bøffer med bearnaise. Kartofler, blomkål og gulerødder til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2013 Tomatsuppe fra Heinz :) manden skal have risengrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2013 Har bedt manden min om at handle ind til aftensmad.... Så en overraskelse! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2013 Vi skal have hj. Lavet tomatsuppe, mums :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2013 frikadeller og stuvet hvidkål! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2013 Grill-bakke fra fryseren, som vi aldrig fik spist fordi det ikke blev grillvejr :rolleyes Med pommes frites, sauce og grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2013 Kyllingelår, ovnbagte bådkartofler og salat.. Nem mad på en travl dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2013 Madbandittens tacotærte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2013 Igen en dag med overraskelse... Vores bil står på mandens arbejde, så han har firmabilen hjem = han skal handle på hjemvejen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites