Besvaret November 15, 2013 Lchf pizza, der er jeg altså lidt spændt på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2013 Burger med pommes frites har Felix bestemt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2013 Hjemmelavet kyllingeburger med fritter til :-) mums Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2013 Sikke vi er mange der skal have burger til aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2013 Sophia har fået boller i karry. Mor og far har fået bøf bearnaise med hvidkålsrøsti og ristet broccoli :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Frikadeller med kartofler, knoldselleri, HJ. Rødkål og brun sovs! Mums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Vi har fået rester fra svigerfars fødselsdag igår. Oksesteg, kartofler, gulerødder, blomkål og brun sovs.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 I går fik vi flæskesteg med alt :) I dag spiser jeg til FDF... Isaac og M skal have lasagne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Idag står den på thaisuppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Kartoffelæggekage med purløg og cherrytomater til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Vi har fået kylling i fad med kartofler og grøn salat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Kyllingelår i ovn med Melazzane og grønkålssalat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 vi fik hjemmelavede kødboller i "smørsovs" (nærmere suppe) med ris og kogte grøntsager til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Madbandittens grønsagsrisotto :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Stegt flæsk med persillesovs og egne kartofler - flæsket er købt hos slagteren. Det er tradition, når der er valg, for det plejer at være det eneste, vi kan blive enige om lige på valgdage. Og går jeg i fødsel, så må det fryses ned :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Her skal lucas og jeg have kyllingespareribs og rodfrugter..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 I dag bliver det vist til ovnbagte kyllingefileter (måske med en skive bacon på) på en bund af porrer og gulerødder, med ristede græskarkerner drysset udover, Ovnbagte kartofler i både, Revet squash svitset let på panden i lidt olie med salt og peber.. Og så gnavegrønt.. Så laver jeg måske en "dyppelse" til kartoflerne af cremefraise med krydderier. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Manden har fødselsdag, så jeg laver tapas :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Vi skal på nadias :) så dejligt, at jeg er begyndt at kunne spise lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Dejlig nem pizza udefra! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Kartoffel porre suppe, mums :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2013 Kylling i karry med kokosmælk og blomkålsris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites