Besvaret November 2, 2013 Ved det ikke endnu, er alene hjemme... Isaac er hos sin far og M er til julefrokost... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 Vi fik langtidsstegt oksefilet med kartofler, gulerødder og blomkål:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Håber på noget lækkert, for vi skal hjem til svigermor og spise Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Mathildes livret: pastasalat - den med peanuts og ananas Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Jeg tror vi skal have millionbøf med grovpasta.... Uhm, rigtig søndagsmad.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Rester fra i fredags... Bare på panden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Manden har valgt dagens menu, så den står på flanksteak med krydret kaftoffeltern, favoritsovs og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Vi var kedelige og fik rugbrød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 Lasagne! Hjemmelavet uden hjælp fra knorr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 Tror vi skal have mannagrød med kanelsukker og smør Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 Medister med stuvet hvidkål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 Vi har fået hjemmelavet pizza :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Jeg har lige prøvet noget nyt, inspireret af Jamie Oliver: Ærtemos - og det smagte dejligt. 1 stor kartoffel skrælles, skives og koges til den er næsten mør ca 300g frosne ærter koges med ca 10 blade frisk mynte (jeg brugte citronmynte fra min have) 1 tsk salt Efter et par minutter kan det hele blendes med håndblender og bruges som tilbehør eller dip Men i aften skal vi ha en grillkylling fra Føtex med flute til, da jeg ikke har tid til at lave mad. Men så er der jo ærtemos som tilbehør :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Skal på bones :) så håber jeg, at jeg kan spise noget mad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Vi skal (igen) have lasagne med squash og gulerødder... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Risengrød eller svinemørbrad i flødesovs. Kommer an på om mørbraden når at tø. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Fiskefrikadeller med broccoli og kartoffelmos tror jeg det ender med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 And med kartofler, rødkål og sovs :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Jeg har lige prøvet noget nyt, inspireret af Jamie Oliver: Ærtemos - og det smagte dejligt. 1 stor kartoffel skrælles, skives og koges til den er næsten mør ca 300g frosne ærter koges med ca 10 blade frisk mynte (jeg brugte citronmynte fra min have) 1 tsk salt Efter et par minutter kan det hele blendes med håndblender og bruges som tilbehør eller dip Men i aften skal vi ha en grillkylling fra Føtex med flute til, da jeg ikke har tid til at lave mad. Men så er der jo ærtemos som tilbehør :7himmel Det lyder virkelig lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites