Besvaret October 23, 2013 Vi har fået friske vietnamesiske forårsruller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 hvorfor må man ikke tilberede gulerod? For smagens skyld? Det må man skam gerne men jeg vil gerne undgå den stivelse gulerødderne har når man tilbereder dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Vi skal have tomatsuppe med kødboller og pasta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Kyllingeburger med ovnkartofler og hvidløgsdip :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Hakkebøf med pommes røsti, hvidløgsflutes og sauce Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Gratinerede pandekager med skinke/ost og grønsagsfyld Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Lækkert ostebord og (alkoholfri til mig) rødvin :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Hjemmelavet burger med pommes frites og cola :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Fadkotteletter med kartoffelmos I morgen stegt flæsk med persillesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Hjemmelavet pizza med serranoskinke, løg, champignon og ost.. Uhm! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Vi skal have burgere med hjemmelavede burgerboller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Fadkotteletter med kartoffelmos I morgen stegt flæsk med persillesovs Det blev så ikke stegt flæsk da svigerne kom på besøg, så det blev flæskesteg i stedet. I dag blev det heller ikke flæsk, da manden var strandet pga. stormen og DSB. Så jeg fik rester Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Fish'n'chips til mig og lucas.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2013 Ostetærte med soltørrede tomater og bacontern Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2013 Kartoffel/porre suppe med bacon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2013 Kartoffel/porre suppe med bacon Uhm! Det kunne jeg godt lige spise :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2013 Rester af gårsdagens pizza Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2013 Risotto med østershatte, marksvampe og kantareller.. Med grøn salat og brød.. :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2013 Gryderet lavet på kalveinderlår :) m. Ris til! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2013 Lasagne og det skal vi også i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Forloren hare a la mig ;) med ris, brun sovs og salat!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Tomatsuppe med nybagt brød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 Kogt røget skinke m. kartofler, blomkål og hvid sovs! Del dette indlæg Link to post Share on other sites