Besvaret March 15, 2013 Vi har fået tortilla med oksekød og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2013 Vi har fået en god tomatsuppe, med hvidløgsflutes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2013 Vi har fået stegt laks med en salat af perlebyg og champignon/rød peber/forårsløg/broccolistok, der havde været kort på panden (Anna fik basmatiris) og ærter og hollandaise. Anna spiste 1½ stykke laks! :o :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2013 Vi har fået stegt laks med en salat af perlebyg og champignon/rød peber/forårsløg/broccolistok, der havde været kort på panden (Anna fik basmatiris) og ærter og hollandaise. Anna spiste 1½ stykke laks! :o :loveshower SÅDAN Anna :respekt Lyder lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2013 SUSHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2013 i går fik vi hjemmelavet øllebrød med flødeskum.... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2013 i går fik vi hjemmelavet øllebrød med flødeskum.... :) Arrrh!!! Jeg ELSKER øllebrød med flødeskum!!!!! :D Øv Sara.. Næste gang så sig lige til ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2013 Skal spise sammen med 5 tidligere kollegaer og vi skal have: Lakseroulade med lækkert brød Kalveculotte med ovnbagte kartofler, hjemmelavet bearnaise, dampede friske grønne bønner og tomatsalat Fyldte chokolader og irish coffe ;) :mam :mam :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2013 Skal spise sammen med 5 tidligere kollegaer og vi skal have: Lakseroulade med lækkert brød Kalveculotte med ovnbagte kartofler, hjemmelavet bearnaise, dampede friske grønne bønner og tomatsalat Fyldte chokolader og irish coffe ;) :mam :mam :mam Det lyder GODT :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2013 Vi skal have en hel kylling. Ved bare ikke hvad vi skal have til...? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2013 Vi skal have en hel kylling. Ved bare ikke hvad vi skal have til...? Du skal da bage den i ovnen oven på en lækker rodfrugt blanding med lidt salt og rosmarin og timian. Fx kartofler, løg, porre, pastinak, rødbede, gulerod og jordskok. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2013 Min ex mand skal lave mad sammen med min søn og fejre hans 18 års dag med familien, så jeg er spændt på hvad de laver, men det blir garanteret lækkert. Det var ikke pga hans madlavning vi blev skilt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2013 Noget mørbradgryde-halløj med kartoffelmos :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2013 Arrrh!!! Jeg ELSKER øllebrød med flødeskum!!!!! :D Øv Sara.. Næste gang så sig lige til ;) det er SÅ nemt at lave jo ;) men du skal også være velkommen næste gang vi skal have det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2013 vi skal have mini indbagt pizza ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2013 Rødspættefileter med grøn pesto i en tomatsauce med spinat og pasta. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2013 Pølser og hjemmelavet flødekartofler :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2013 Her står den i dag på tærte med oksekød, gulerødder, squash, friske tomater, løg, feta og mozzerella :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2013 Tror vi skal have rester igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites