Besvaret July 14, 2011 Frikadeller og et eller andet til :) muligvis pasta salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Pandekager af kikærtemel, dertil tun og ost.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Jeg tror vi skal have rester af spaghetti bolognese ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2011 Huh?! :blink Som barn gik det under paneret flæsk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Gratis mad ved svigerforækdrene :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Gratis mad ved svigerforækdrene :D Gratis mad er min livret :D :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Gratis mad er min livret :D :lol Også min :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Som barn gik det under paneret flæsk :) nemmerlig - paneret flæsk og fattigmandskortellet er helt det samme og det smager skønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 frikadeller som min mor kan lave dem, og det gør hun så også i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Vi skal have store bøffer, på grillen. Manden skal jo nok have pommes til. Og da jeg jo ikke må få det, bliver det til salat med fuldkornspasta og stegt bacon vendt i cremfraice. Mums det er god :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Vi har spist basilikum-risotto, peperonata, grønne bønner og grillstegte entrecote-bøffer - pragtmåltid! :sandie (glæder mig til jeg igen kan spise bøffen medium stegt og nyde et godt glas rødvin til <_< ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Vi har spist basilikum-risotto, peperonata, grønne bønner og grillstegte entrecote-bøffer - pragtmåltid! :sandie (glæder mig til jeg igen kan spise bøffen medium stegt og nyde et godt glas rødvin til <_< ) Me too :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2011 Den gyldne måge :whistling Vi var til møde i knallertklubben :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Rester af forloren hare fra igår Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Vi skal også have forloren hare med mos, sovs, timian gulerødder og tyttebær :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Jeg tror det bliver til grillmad, fra cafeteriet, her på pladsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Min søster, svoger og nevø kommer og vi skal have stegt flæsk med nye kartofler, persillesovs og dampet broccoli og blomkål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Vi skal have gryderet med ris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Manden vil lave pasta og million bøf <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 flæskesteg med brune kartofler og brun sovs og rødkål.. rigtig hygge i det triste regnvejr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Vi har fået nem mad i dag- toast ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Vi skal have resterne af gryderetten fra i går :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Forloren hare med kartofler og "forloren hare-sovs":D Del dette indlæg Link to post Share on other sites