Besvaret July 11, 2011 Vi skal grille pølser fra slagteren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 Vi har bare fået rugbrødder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Vi har spsit hos mine forældre, hvor vi har fået sammenkogt ret, ris og kartofler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Vii har fået Spaghetti med tun og citron... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Vi spiste sammen med Maxs bedste ven's familie og fik mørbrad, pølser, grønt og kartofler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2011 Vi har spist ved svigerinden, grillede hakkebøffer med kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Glemmer alt om pcos og laver gammeldaws kylling med skilt sovs og kartofler... MUUUUUUUUUUUUM :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Glemmer alt om pcos og laver gammeldaws kylling med skilt sovs og kartofler... MUUUUUUUUUUUUM :sandie Jeg ved intet om PCOS, men betyder det at man helst kun skal have fedtfattig mad? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Jeg ved intet om PCOS, men betyder det at man helst kun skal have fedtfattig mad? Det betyder at kartofler skal man ikke spise særlig meget af.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Vi skal have marinerede grillede koteletter og kartoffelsalat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Jeg ved intet om PCOS, men betyder det at man helst kun skal have fedtfattig mad? Det betyder man skal holde sig fra sukker og kulhydrater sådan hårdt sagt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Søren er (endelig) trådt ind af døren, så nu kan vi endelig spise! Vi skal have marinerede stegte koteletter, perlebyg, paprikasauce, ærter og broccoli. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Millionbøf med kartoffelmos :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Tog forloren hare med hjem fra arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 fattigmands korteletter Huh?! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 Det betyder at kartofler skal man ikke spise særlig meget af.. :) Det betyder man skal holde sig fra sukker og kulhydrater sådan hårdt sagt ;) Tak for svaret begge piger :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2011 fattigmands korteletter Og det er? Del dette indlæg Link to post Share on other sites