Besvaret March 23, 2016 Jeg plejer at hælde det på som et lag for sig :):ditto Så ikke skørt. Bare anderledes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Vi skal have burgere og jeg skal have hjemmelavet hønsesalat i :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Svigermor laver wienerschnitzler :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Frikadeller, kartoffelbåde, stegt spidskål, dampet porre og brun sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Stegte skrubber med kartofler og persillesovs. Vi er i gang med "spis alt vi har i fryseren" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Vi skal ha Buffet i Bowl'n Fun i Viborg. Oldemor holder fødselsdag :) Hold nu Magle det er blevet en VIRKELIG god buffet! Så det vil jeg gerne anbefale til andre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Chili con carne med ris og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Vi fik hjemmestegte madpandekager med noget kylling-chorizopølse fyld + grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Vi fik hjemmestegte madpandekager med noget kylling-chorizopølse fyld + grønt :) Hvilken opskrift bruger du til madpandekagerne? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Hvilken opskrift bruger du til madpandekagerne? :)Jeg brugte:3 æg, 200 gram rugmel, 100 gram hvedemel, lidt salt, ca 5-6 del vand men prøv dig lidt frem - start fx med 4-5 og se om du har brug for mere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Jeg brugte: 3 æg, 200 gram rugmel, 100 gram hvedemel, lidt salt, ca 5-6 del vand men prøv dig lidt frem - start fx med 4-5 og se om du har brug for mere :) Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Vi fik ostefyldte bøffer, resten af ovngrøntsagerne fra i forgårs, frisk salat sovs og kartofler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Pulled pork burger. I morgen gourmet restuarent i Jylland. Mums Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Rester med rugbrød efter lækker påskefrokost hos min far i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Chili con carne med ris og salat :ditto lavet af svigermor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Vi har fået frikadeller ala Ida. Hun har rørt farsen, ingen tvivl om at hendes far er kok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Medister, kartofler og sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Pizza fra min søsters lokale Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Vi har fået frikadeller ala Ida. Hun har rørt farsen, ingen tvivl om at hendes far er kok Seje Ida! Vi har fået tortillas med hakket okse og diverse grøntsager. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2016 Vi skal spise på kongebuffeten i aften (kinesisk) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2016 Vi skal have tærte med laks og spinat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites