Besvaret March 20, 2016 Altså... Får I aldrig svensk pølseret uden tilbehør? :DNej, ikke lige svensk pølseret. Men ofte bare rugbrød og omelet eller biksemad. Til gengæld får vi åbenbart Carsten ala creme (thank you autocorrect! :D) :lolhit Der skulle så have stået carotte ala creme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2016 Nej, ikke lige svensk pølseret. Men ofte bare rugbrød og omelet eller biksemad. Til gengæld får vi åbenbart Carsten ala creme (thank you autocorrect! :D) :lolhit Der skulle så have stået carotte ala creme ;) :lol Åh, vi er så sløve med den madlavning :blush :rolleyes Altså, det er sjældent ligefrem skodagtigt, men det er godt nok sjældent, at der er gjort noget særligt ud af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2016 :lol Åh, vi er så sløve med den madlavning :blush :rolleyes Altså, det er sjældent ligefrem skodagtigt, men det er godt nok sjældent, at der er gjort noget særligt ud af det. Vi er begge to vældig glade for god mad :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2016 Tomat/paprika lammegryde.. Vi har ikke lavet lam selv før så er ret spændte på hvordan det bliver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2016 Hjemmelavet pizza med en rest kødsovs, fastfood på en sløj dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2016 Vi var en tut på bones så bøf, bagekartofler, bearnaisesovs og salatbar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2016 Mørbrad bøf med ovnstegte kartofler og en grov griller (eller hvad de nu hedder :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2016 Vi fik ovn kylling med pommes og tomatsalat og flutes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2016 Tarteletter med høns i asparges Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Kyllingelasagne med porrer, champignon og spinat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Millionbøf fra fryseren med pasta og grønt til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Lasagne. :) Kyllingelasagne med porrer, champignon og spinat Det lyder lækkert (og alternativt) ;) er der en opskrift du vil dele? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Lasagne. :) Det lyder lækkert (og alternativt) ;) er der en opskrift du vil dele? :) Jeg laver den fuldstændig som en almindelig lasagne: Brun kødet Tilsæt løg Tilsæt champignon, porrer og spinat Tilsæt mornaysovs, tomatpure, kaffefløde og flåede tomater. Kog op Læg i lag med plader Ost på og i ovnen Bum! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Min mand mente det var på tide jeg fik smagt en bøfsandwich, så han lavede det til os med pomfritter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Jeg laver den fuldstændig som en almindelig lasagne: Brun kødet Tilsæt løg Tilsæt champignon, porrer og spinat Tilsæt mornaysovs, tomatpure, kaffefløde og flåede tomater. Kog op Læg i lag med plader Ost på og i ovnen Bum! Putter du mornaysovsen i kødsovsen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Putter du mornaysovsen i kødsovsen? Ja, jeg blander alt sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Putter du mornaysovsen i kødsovsen?Haha - det var også min første tanke :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Haha - det var også min første tanke :D :ditto haha :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Ja, jeg blander alt sammen :) Det gør jeg også :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Haha - det var også min første tanke :D Hvad er der skørt ved det? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 I dag fik vi lammeculotte, grøntsager i ovn med syltede rødløg og mozzarella, croutoner, oliven og hjemmelavet vinagrette: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Stegt flæsk med persille sovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Vi skal ha Buffet i Bowl'n Fun i Viborg. Oldemor holder fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Hvad er der skørt ved det? :unsure Jeg plejer at hælde det på som et lag for sig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Hotdogs m. grøntsagsfladbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites