Besvaret March 11, 2016 Kikærtefrikadeller, mornaykartofler og ærter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Egentligt noget svinemørbrad og sådan rigtig kredse om det fordi det er fredag... meeeen jeg tror at det ender i noget hurtigt fra fryseren, der nærmest laver sig selv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Hotdogs. :D Jeg er ikke mega fan, men det bliver vildt hyggeligt fordi drengene elsker det :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Håber på noget lækkert Kunne virkelig godt spise en god bøf, bagekartofler godt med hvidløgssmør eller bearnaise sovs og en god tomatsalat. Men det bliver nok bare noget "kedeligt" hverdagsmad, med 2 syge børn i huset. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Medister med sovs og kartofler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Pulled turkey - svigerne kommer og spiser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Vi skal have noget gryderet med kylling, bacon og pølser ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Vi skal have hel kylling med pommes frites og grøntsager stegt i wok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Lammeculotte, risotto og grønne bønner med tomat og mozarella Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Stegt flæsk med kartofler, persillesovsen og salat - mums Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Lammeculotte, risotto og grønne bønner med tomat og mozarella Du skal stoppe med at være sådan en overskudsagtig type, der laver så lækker mad altid! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Du skal stoppe med at være sådan en overskudsagtig type, der laver så lækker mad altid! :DDet er ikke mig - det er Søren ;) Lige i dag i hvert fald :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Det er ikke mig - det er Søren ;) Lige i dag i hvert fald :P Haha skulle lige til at skrive at så vidt jeg ved er det Søren der laver mad, for det meste :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Det er ikke mig - det er Søren ;) Lige i dag i hvert fald :P Åh, hvor ville jeg ønske, min mand kunne lave mad :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Bøffer :yay Jeg ved ikke hvilke endnu, men jeg glæder mig til et stykke rødt kød :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Tærte med div rester fra igår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Jeg tror vi skal have den mørbrad vi skulle have haft i går! Jeg har lyst til godt kød og pebersovs ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Stir fry med chili-ingefær-okse og ris Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Medister, stegte kartofler, salat af grønkål, æbler og mandler og brun sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Kylling i stegeso med kartofler, coleslaw og brød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Medister, stegte kartofler, salat af grønkål, æbler og mandler og brun sovs :) Kunne ikke lade være med at fnise lidt, for jeg læste det som om der var brun sovs i salaten :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Små kødboller, pasta og tomatsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites