Besvaret March 9, 2016 Sushi. Vi spiser ude i dagens anledning :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Lasagne, stegt spidskål og champignons og dampet broccoli Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Cottage Pie med mos af søde kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Vi har ledermøde i aften, med FDF - jeg ved ikke endnu hvad menuen står på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Jeg tror det bliver til tomatsuppe fra fryseren med pastahorn og brød til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Stephis stærke kylling med risblsnding og broccoli til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Rester fra i går - cottage pie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Kylling med flødeost i og bacon omkring, pommes og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Boller i karry eller farsbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Stephis stærke kylling med risblsnding og broccoli til :) Åh ja, hvordan var det nu, opskriften var? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Rugbrødder :) :ditto hvis jeg nogensinde får rejst mig fra sofaen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 :ditto hvis jeg nogensinde får rejst mig fra sofaen Vi spiste klokken 17 allerede :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Stephis stærke kylling med risblsnding og broccoli til :) Jeg håber du kunne lide det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Åh ja, hvordan var det nu, opskriften var? :) Stærk kylling (tager ca 45 minutter): Skær kylling (kalkun er ligeså egnet) i tern. Svits på en pande hvortil i har et låg, i noget olie. Tilsæt 1 dåse hakkede-flåede tomater og 1/2 glas tacosauce, vi brugte 'medium' før børn og 'mild' nu. + salt, peber og evt lidt chili/Cayenne peber. Rør godt rundt og lig låget på. Lad det simre ved svag varme i 40 minutters tid, i mens du af og til rør i det. Sovsen svinder lidt ind og tykner. Det er lækkert til ris, pasta, tacoskaller og i madpandekager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Stærk kylling (tager ca 45 minutter): Skær kylling (kalkun er ligeså egnet) i tern. Svits på en pande hvortil i har et låg, i noget olie. Tilsæt 1 dåse hakkede-flåede tomater og 1/2 glas tacosauce, vi brugte 'medium' før børn og 'mild' nu. + salt, peber og evt lidt chili/Cayenne peber. Rør godt rundt og lig låget på. Lad det simre ved svag varme i 40 minutters tid, i mens du af og til rør i det. Sovsen svinder lidt ind og tykner. Det er lækkert til ris, pasta, tacoskaller og i madpandekager :) Spitze! Tak :superSkidesjovt som du flytter ind i køkkenet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Spitze! Tak :super Skidesjovt som du flytter ind i køkkenet :D Jeg er selv temmelig overrasket! Mine køkkenevner er virkelig ikke imponerende :Blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Jeg er selv temmelig overrasket! Mine køkkenevner er virkelig ikke imponerende :Blush Måske noget med sans for opskrifter på noget, der er 'rigtig' mad, som netop ikke kræver en masse tid i køkkenet og en sans for madfinesser, som jeg ikke har :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Vi spiste klokken 17 allerede :lol Jeg har ryddet op og pakket, så jeg mistede fuldstændig tidsfornemmelsen :p Dog kom jeg i tanke om at vi havde noget fars som skulle bruges i dag, så jeg skyndte mig at lave pitabrød! Nu har N da også madpakke til et par dage -så jeg er stolt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Stærk kylling (tager ca 45 minutter): Skær kylling (kalkun er ligeså egnet) i tern. Svits på en pande hvortil i har et låg, i noget olie. Tilsæt 1 dåse hakkede-flåede tomater og 1/2 glas tacosauce, vi brugte 'medium' før børn og 'mild' nu. + salt, peber og evt lidt chili/Cayenne peber. Rør godt rundt og lig låget på. Lad det simre ved svag varme i 40 minutters tid, i mens du af og til rør i det. Sovsen svinder lidt ind og tykner. Det er lækkert til ris, pasta, tacoskaller og i madpandekager :) Det var rigtig godt! :glad Og nemt! :D Og V åd det sgisme også!!! :o Han spiser ellers ALDRIG kød i nogen former for sovs! :o Så varm anbefaling herfra :superVi kunne dog finde på at bruge "hot" istedet for medium næste gang, tror jeg :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Jeg er selv temmelig overrasket! Mine køkkenevner er virkelig ikke imponerende :Blush Hey, stærk kylling er nemt, billigt, ok sundt, lækkert og børnevenligt. Det opfylder med andre ord alle parametre. :super Udgiv kogebog nu, tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Det var rigtig godt! :glad Og nemt! :D Og V åd det sgisme også!!! :o Han spiser ellers ALDRIG kød i nogen former for sovs! :o Så varm anbefaling herfra :super Vi kunne dog finde på at bruge "hot" istedet for medium næste gang, tror jeg :chin: Feeeeedt! Så puttede du ikke nok Cayenne peber i ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2016 Feeeeedt! Så puttede du ikke nok Cayenne peber i ;) Hehe nej det er nok det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites