Besvaret July 8, 2011 Vi skal have tortillas med oksekødsfyld :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Mand og barn skal have pasta med millionbøf. Jeg tager en gang pasta uden noget da jeg har mega ondt i maven. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Vi skal have italienske kødboller med pasta og tomatsauce :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Mad fra jobbet: pastasalat m/ kylling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Grillet kulmule, nye kartofler fra haven og tomatsalat :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Vi har fået hotdogs, fordi manden skulle bestemme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Regner med, at det endnu engang bliver nachos :D Det kan vi spise i sofaen imens vi ser en film - det er bare længe siden, at vi har gjort det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Spareribs og pommefritter :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Pizza Hut :loveshower Hvor finder du sådan en henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Pizza Hut :loveshower Åh lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Mexicansk buffet, får besøg af de bedste venner :loveshower Forret: Nachos med frisk revet cheddar, salsa og guacamole :loveshower Hovedret: Tortilla, spicy kylling, chili con carne og masse forskellig grønt Dessert: Tequila flamberet ananas m/ chiliis og chokoladeis :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Hvor finder du sådan en henne? Union Street i Torquay ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Åh lækkert Megaa lækkert.. Og udover pizza har de jo også en kæmpe salatbuffet.. Mums :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Mand og barn får rester af pasta med millionbøf og jeg nupper en rugbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Mexicansk buffet, får besøg af de bedste venner :loveshower Forret: Nachos med frisk revet cheddar, salsa og guacamole :loveshower Hovedret: Tortilla, spicy kylling, chili con carne og masse forskellig grønt Dessert: Tequila flamberet ananas m/ chiliis og chokoladeis :biglove Hvor gad jeg godt skulle spise hos jer :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Regner med, at det endnu engang bliver nachos :D Det kan vi spise i sofaen imens vi ser en film - det er bare længe siden, at vi har gjort det :) Det bliver så til rester i stedet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Boller i karry med ris og broccoli. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Idag står den på en af mine barndomsminder, og en af Theos livretter :loveshower Stegt flæsk med nye kartofler, dampet blomkål, persillesovs og nybælgede ærter :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Grillet hakkebøf med salat og flütes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Vi skal have frikadeller (og der er rigeliiiigt eftersom der er 3 kg kød - og kun manden og jeg!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Vi skal over til nogle venner og spise pizza Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Vi har endnu engang fået rester, fra vi fik italienske kødboller :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 Pasta cabonara og grønne bønner :loveshower Til dessert skal vi have melonsalat med råcreme :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites