Besvaret February 28, 2016 Hel kylling og bagte kartofler = hvad der lige var i køleren ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 Spaghetti og kødsovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 Vi henter pizza ;) :ditto bortset fra at vi får den bragt... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 :ditto bortset fra at vi får den bragt... ;) Heh, vi tager den aktive og går ned for at hente dem.. For så tæller det jo slet ikke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 Honning timian glaseret svineklump og fritter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 Krebinetter, kartofler, blomkål og dyppelse :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 Stegt flæsk med kartoffelmos :yay P.s grunden til at det er kartoffelmos og ikke bare kartofler er fordi at jeg aldrig har været vild med kartofler og N prøver at få mig til at kunne lide det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 Helstegt kylling med brune ris og hvidvinssauce. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 Vi fik boller i karry efter Ericas ønske. I morgen skal vi have frikadeller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 Stegt flæsk med persillesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2016 Svinemørbradbøffer i fad med flødesauce, løg, champignon og måske en grøntsag mere jeg endnu ikke har tænkt på. Plus ris til, og nok også lidt simpel salat. Dvs. ærter og majs tøet op fra frost, + agurk og salatblade. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2016 Dampet ørred, salat af gulerødder, fennikel, granatæble, feta og persille, nogle kartofler af en art og noget sauce. Smør med dild eller hollandaise - kan ikke helt beslutte mig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2016 Koteletter med nye kartofler, Bearnaise og stegte champignoner og cherrytomater. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2016 Stegt flæsk, små kartofler, tomatsalat og stuvet spinat/gulerod/blomkål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2016 Stegt flæsk, små kartofler, tomatsalat og stuvet spinat/gulerod/blomkål Åh vi skal snart have stegt flæsk... Mums altså Del dette indlæg Link to post Share on other sites