Besvaret February 25, 2016 Det er da tirsdag idag? :lol Haha, sandt nok :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Svinemørbrad med baconbønner og flødekartofler :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Svinemørbrad med baconbønner og flødekartofler :D Nøøøøj, jeg ku' godt :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Nøøøøj, jeg ku' godt :mam Sååå meget :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Hønsekødssuppe med melboller og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Tortillas I morgen sushi! Hjemmelavet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Medister, kartofler, gulerødder og sovs til:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Kylling med bacon omkring, fritter, noget sovs jeg lige tryller ud af ærmet ( :goodluck ) og en hammer lækker salat jeg spiste noget af til frokost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Kylling med bacon omkring, fritter, noget sovs jeg lige tryller ud af ærmet ( :goodluck ) og en hammer lækker salat jeg spiste noget af til frokost :) Hvad består sådan en salat af?^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Hjemmelavet pizza: - Marguerita til E - Ananas og pølser til V - Ruccola, aubergine og frisk mozzarella på min - Kød i diverse afskygninger på Bs :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Hvad består sådan en salat af?^_^ Spidskål, ærtespirer, agurk i små tern, feld salat (jeg troede faktisk jeg havde købt spinat :lolhit ) og blåbær :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Lammeculotte, bulgursalat, hummus og bagte aubergine-skiver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Lammeculotte, bulgursalat, hummus og bagte aubergine-skiver Åh det lyder virkelig lækkert :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Ribeye, syndige kartoffeltårne, salatbar mix, bearnaise sovs = brugsens fredags guf til en 100 mand :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Tykstegsbøffer med bagt kartoffel og grøntsager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Spidskål, ærtespirer, agurk i små tern, feld salat (jeg troede faktisk jeg havde købt spinat :lolhit ) og blåbær :sandie Mmm det lyder godt! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Æggekage med løg og skinke i. Bacon, tomat og agurk på toppen! Mmm! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Mmm det lyder godt! :mam Det var den første salat i år, der fik den helt rigtige forårs smag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2016 Stegt flæsk, med kartofler og persillesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2016 Hamburgerryg, kartofler, aspargessauce og råkostsalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites