Besvaret February 23, 2016 Boller i karry m. blomkålsris Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Boller i karry :ditto Det er vidst boller i karry-onsdag på BK :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 :ditto Det er vidst boller i karry-onsdag på BK :D Det er da tirsdag idag? :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Vi skulle have haft fyldte bøffer med kartofler og sovs, men graviditetstrætheden overmandede mig, så det blev til indisk take away. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Det er da tirsdag idag? :lol Haha, godt set! Jeg sad bare og tænkte 'ja, det er da sørme boller-i-karry-onsdag' :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Vi fik biksemad m. spejlæg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Ups -jeg har vidst glemt at spise :blink Godt at jeg fik sen frokost :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Vi fik kylling i karry i går. Luna åd 3 portioner og Liff 1,5! :o I dag bliver det vist nogle spicy kyllingekødboller med wokgrønt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Pandekager med syltetøj og sukker og is! Det får vi ellers ALDRIG til aftensmad, men inspireret af bk og i anledning af ferie skal det prøves. Og jeg glæder mig! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Vi skal have frisk hjemmefanget havørred :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Kødboller i tomatsovs + pasta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Vi skal have frisk hjemmefanget havørred :) Haha jeg læste det som hjemmefanget havregrød :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Kartoffel/gulerodsmos med frikadeller til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Scones med chokolade og måske hvis jeg kan rejse mig laver jeg lidt nudler :rolleyes Man er vel gravid med smadret bækken og fanget på sofaen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Haha jeg læste det som hjemmefanget havregrød :D Jeg var overbevist om at de skulle have 'frisk hjemmelavet havregrød', og tænkte på om ikke altid havregrød er frisklavet, hvis det skal være værd at spise :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Jeg var overbevist om at de skulle have 'frisk hjemmelavet havregrød', og tænkte på om ikke altid havregrød er frisklavet, hvis det skal være værd at spise :lol Hvor er i gode begge to :D Fedt i begge læser det som havregrød. Den er i øvrigt i gang med at blive røget nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Hotdogs:ditto + risengrød (= Anna i himlen :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Boller i karry - altså igår gav I mig jo den vildeste craving. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Haha jeg læste det som hjemmefanget havregrød :D :ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Laks, frisk pasta og grønkålssalat m æbler, grabatæbler og hasselnødder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Vi fik pasta med laks og flødestuvet spinat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites