Besvaret January 22, 2016 Rullesteg og nogle fritter + noget grønt, noget nemt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Date med manden :biglove Satser stærkt på muligvis noget hvidløgsbrød halløj til forret og så den lækre spinatlasagne på Azzurra, mmmmmm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Det eneste manden får lov at lave i køkkenet, udover sovs: pulled pork fra egen grissebasse. Ursula kom i ovnen ingår aftes :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Det eneste manden får lov at lave i køkkenet, udover sovs: pulled pork fra egen grissebasse. Ursula kom i ovnen ingår aftes :super Øj det lyder godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Vi har fået leveret lyssej fra Skagenfood, så skal finde på hvad vi skal gøre med den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Rullesteg og nogle fritter + noget grønt, noget nemt! Det var så ikke en rullesteg jeg havde taget op af fryseren, men en okseklump :rolleyes Så det bliver det i stedet, den bliver langtids tilberedt i noget rødvinshejs i gryde - som jeg så laver sovs af bagefter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Frikadeller m. Stuvet hvidkål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Hel ovnstegt kylling, store pastaskaller med ricotta fyld og tomatsauce under og rodfrugter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Hel ovnstegt kylling, store pastaskaller med ricotta fyld og tomatsauce under og rodfrugter. Lyder lækkert! Pastaskaller??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Forårsruller med nudler og grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Blomkålssuppe med bacon champignon topping :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Lyder lækkert! Pastaskaller??? Google er din ven :D Så skal jeg ikke til at sætte billeder ind.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Google er din ven :D Så skal jeg ikke til at sætte billeder ind.. :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Det var så ikke en rullesteg jeg havde taget op af fryseren, men en okseklump :rolleyes Så det bliver det i stedet, den bliver langtids tilberedt i noget rødvinshejs i gryde - som jeg så laver sovs af bagefter :) :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Øj det lyder godt :) Det var VILDT godt! I aften skal vi have resterne i madpandekager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Vi har fået leveret lyssej fra Skagenfood, så skal finde på hvad vi skal gøre med den.Vi gemte den til i dag og lavede en Kirk-opskrift med spidskål, fisk og sauce i et fad der blev gratineret i gruyere. Jeg var skeptisk, men nuj, det var godt! Vi har endnu ikke lavet noget fra den kogebog der har skuffet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Medister, kartoffelmos, dampet porre og gulerødder, stegt spidskål med hvidløg, stegt blomkål med chili og brun sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Broccolipizza med kødboller og mozzarella Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Hjemmelavet røsti, salat af spidskål, æbler, granatæblekerner og creme fraise dressing samt kalkun med Parma skinke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Vi fik rester af frikadeller med en salat (hvidkål, blomkål, fennikel, tomat, squash, agurk, tomat, rød+gul peber) og couscous til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Vi var hos en veninde og spise og fik Lasagne og råkost:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2016 Biks af en rest okseklump fra i fredags, med spejlæg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2016 Boller i karry på hakket kylling og med kokosmælk og mangochutney :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites