Besvaret January 18, 2016 Vi gik gratin med blomkål og hamburgerryg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Det bliver vist McD :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Wok :yay åh jeg glæder mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Torsk i fad på fløde-blomkål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 En nr 1 med ekstra ost og løg. Det må man gerne, når man har sovet meget lidt og er ekstra hormonel og gravidtræt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Chili/osso-buco grøntsagssuppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Ratatouille-lign grøntsagssnask med frikadeller til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Tortillas mit alles :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Svinemørbrad med hvidløgsflute, bagte tomater og broccolipesto :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Pizza - og den var på ingen måde hjemmelavet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Svinekoteletter, små kogte kartofler, fennikel-salat og løg/æble/salviesnask :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 En omgang Hey vi har masser af rester der skal spises i form af hakkebøf, bearnaise, kartofler, salat, tomat/peberfrugt suppe og spejlæg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Medister, ris og karrysovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Vi fik tomatsuppe med kødboller og flutes til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Det samme som i går... Lasagne og råkost:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Torskepakker med spidskål, porre, gulerødder og citron og kartofler både i ovn til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites