Besvaret January 12, 2016 Boller i karry :ditto :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 Frikadeller og stegt spidskål/gulerødder og pasta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 Syg mand som gerne ville pizza - så en nr 26 :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 Syg mand som gerne ville pizza - så en nr 26 :P Det lyder som en af de mere avancerede slags :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 Det lyder som en af de mere avancerede slags :D Haha oksemørbrad, bacon, peberfrugt, løg og gorgonzola :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 Jeg spiste røræg og agurk.. yes meget interessant! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 Pasta og grønsagsfad - enkelt men lækkert og det kræver minimal tid i køkkenet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 Pitabrød med oksedeller, æg og grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 Kylling, pasta og grønkål/svampesalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 Spaghetti m. Kødsovs:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 Pigerne skal have risengrød. Jeg ved ikke hva jeg skal have. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 Frikadeller og stuvet hvidkål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 Overvejer lidt nudelsuppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 :ditto Og spidskålssalat! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 Skinkeschnitzler med ris og bearnaise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Kartofler og rødbeder i ovnen, dampet broccoli og fla'fisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Nummer 3 fra vores pizza pusher Del dette indlæg Link to post Share on other sites