Besvaret January 9, 2016 Og hvornår skulle jeg komme? :D Her er det bare rester fra spaghetti og kødsovs :) Det overvejede jeg at tage ud af fryseren og varme :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2016 I går fik vi nachoes med salat I dag skal vi have boller i karry, det har jeg nemlig lovet Isaac Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2016 I dag tager vi frikadeller m/ salat:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2016 Sammenkogt med kartoffelmos Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2016 Flæskesteg + det sædvanlige tilbehør :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2016 Laks og en lækker blomkålssalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2016 Har lyst til boller i karry, men har ikke de forskellige grøntsager, så den står nok bare på rugbrød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2016 Laks og en lækker blomkålssalat Nå det blev så til fiskedeller i stedet for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2016 Kyllingefillet og pommesfritter :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2016 Hel kylling i ovn, kartoffel både, salat og tomat/grøntsagssovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2016 Bøf bourgogne, selleri/jordskok/kartoffelmos og ærter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2016 Kartoffel/feta frikadeller, kødfrikadeller, ærter og falske flødekartofler. Nøj, de var gode og kan bestemt anbefales http://minebedstelchfopskrifter.dk/de-falske-floedekartofler/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2016 Kartoffel/feta frikadeller, kødfrikadeller, ærter og falske flødekartofler. Nøj, de var gode og kan bestemt anbefales http://minebedstelchfopskrifter.dk/de-falske-floedekartofler/ De lyder lækre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2016 Kylling og thai-stegte blomkålsris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2016 Orkede ikke at lave al mulig mad, så den står blot på rugbrød og fiskefilet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2016 Pitabrød med kyllinge-kebab Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2016 En nummer 6 og en 1/2 stor pomfrit :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 Jeg havde en rest hvidkål, så har laver lidt ala karamelliseret hvidkål - bare med kylling og lidt andre krydderier :) lavede det i formiddags, så min man ku få til madpakke og jeg har nemt til mad når J er gået til ro - ren win-win :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites