Besvaret January 8, 2016 Kameliseret hvidkål med spicy oksekød. Det måtte jo prøves!'n Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2016 Hjemmelavet burger :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2016 Kartoffelmos, bøf, løg og rødvinssovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2016 Fyldt svinemørbrad omviklet med bacon, grønne bønner med tomat og mozarella og fløde-blomkål/kartofler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2016 Kameliseret hvidkål med spicy oksekød. Det måtte jo prøves!'n Det er godt da :D vi stoppede resterne i en tærte idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2016 Lasagne :) Og i morgen skal vi have Tortilla. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2016 Nachos med hjemmelavet guachemole Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2016 Manden og pigerne fik rester fra igår, nemlig PASTA Jeg fik rugbræd m/spejlæg;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2016 Nachos med hjemmelavet guachemole[/ Mums fik jeg med et par af pigerne fra min mødregruppe til frokost i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2016 Nachos med hjemmelavet guachemole[/ Mums fik jeg med et par af pigerne fra min mødregruppe til frokost i dag :) Får vi tit, det er mandens livret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2016 Hakkebøf, bløde løg, bearnaise og stegt rosenkål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2016 Hønsekødssuppe og tarteletter hos svigerfamilien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2016 Noget kalkunbryst og en salat af babyspinstblade, cherrytomater, mango, granatæble og mozzarellaost :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2016 Indbagt laks, kartofler, grønsager og Hollandaise Sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2016 Vi skal spise på Flammen, da vi skal fejre min mors 60 års fødselsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2016 Et eller andet junk agtigt noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2016 Kyllingefilet med ost og bacon, bagte gulerødder, frisk pasta og bairnaisesovs. mums :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2016 Jeg har bestilt sushi :D Og hvornår skulle jeg komme? :D Her er det bare rester fra spaghetti og kødsovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2016 Forårsruller og stegte ris. Del dette indlæg Link to post Share on other sites