Besvaret December 24, 2015 Flæskesteg, andebryst, soooooooovs, og det sædvanlige tilbehør :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2015 And med alt. Glæder mig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2015 Uhh gås :mam brunede og hvide kartofler, sovs, rødkål og måske en frisk rødkålssalat og risalamande til dessert :sandie :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2015 Kalkun med alt dertil hører. Inkl den rimelig badass rødkålssalat jeg bidrager med. Nam! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2015 Vi skal have flæskesteg, gås og and med det hele :sande Og selvfølgelig ris a la mande til dessert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2015 Helt klassisk julemad - og et ekstra vegetarisk indslag til mig, som jeg ikke ved hvad er Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2015 Kalkun med alt dertil hører. Inkl den rimelig badass rødkålssalat jeg bidrager med. Nam! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2015 Vi skal have flæskesteg og Julemedister, kartofler, brune kartofler, sovs og franske kartofler. Til dessert is i vaffelskåle med is kager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2015 Det blev flæskesteg, andesteg, julemedister, hvide, brune og franske kartofler, rødkål, asier, græskar, rødbeder, sovs, waldorfsalat og stegt julesalat og kastanjer :p Og risalamande Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2015 Kylling m. spinatsauce og frisk pasta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2015 Rugbrød med: varm leverpostej, æg, flæskesteg, andebryst, kartofler, spegepølse + rødkålssalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2015 I går fik vi både kalkun og and med klassisk tilbehør og Risalamande. I dag har vi fået brasede kartofler med kødrester i + risalamande til dessert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2015 Vi har spist tarteletter, vi faldt nemlig over en økokylling på halv pris pga kortdato :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2015 Princip! pizzaer - det bedste jeg kunne finde i Bilka Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Jeg ved nu ikke hvor sulten jeg er i aften, men manden har valgt at vi skal have Andebryst... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Tror det bliver tacos med oksekød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Butterchicken, ris, naan, raita og en asiatisk andesalat med chili og ingefær :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Panerede svinekotelleter! Haha, paneret i blendede skorper :lolhit Men det virkede super ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2015 Vi skal have: Forret: hjemmerørt tunmousse med flutes Hovedret: krondyr filet og mørbrad, dertil dobbeltbagte kartofler med hvidløg og bacon, pebersovs og marinerede gulerødder Dessert: applecrumple med vanilieis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2015 Forret:lakseroulade Hovedret: pyton slange, kænguro, krokodille og zebra med hasselbagte kartofler og sovs Dessert: lime og hvid chokolade surprice Rigtig godt nytår til alle! Del dette indlæg Link to post Share on other sites