Besvaret June 28, 2011 Vi skal spise på orkide cafe og restaurant i nykøbing, jeg har bestilt en cheeseburger med tilbehør... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 I dag skal vi grille..... :loveshower Haha jeg læste det som om at i skulle giftes :lolhit Vi har fået pizza fra pizzamanden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Vi har grillet lækre entrecotes og pølser. Hertil en lækker salata, tzaziki og hvidløgsflute :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 vi har fået pandekager og koldskål :whistling Helt vildt sundt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Vi tog på Jensens, alle tre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 vi har fået pandekager og koldskål :whistling Helt vildt sundt ;) hvor lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 hvor lækkert Det var det også. Der var ingen af os som gad varm mad i dag, og ungerne ville gerne have pandekager ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Det var det også. Der var ingen af os som gad varm mad i dag, og ungerne ville gerne have pandekager ;) Isaac har også lige bestilt pandekager til i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Haha jeg læste det som om at i skulle giftes :lolhit Vi har fået pizza fra pizzamanden Aiiii det kunne ellers have været fedt!! :D Men måske folk ville synes vi var lidt tossede hvis vi blev gift en gang til :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Jeg har lovet smuksakken pandekager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Vi skal have et pasta/kyllinge fad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Vi skal grille, hvis det holder tørt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Grillen skal tændes, så der kan grilles schnitzler og pølser. har i formiddag lavet karrykartoffelsalat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 manden og datter kal spise medister og kartofler.. jeg snupper noget frugt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Max sagde: mor når vi kommer hjem, vil du så ikke lave pasta-kødsovs, så det gør jeg da :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 Max sagde: mor når vi kommer hjem, vil du så ikke lave pasta-kødsovs, så det gør jeg da :) Årh :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2011 risengrød, bare fordi at ungerne elsker det :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Vi skal have gulerodspostej med salat og groft flute. Og så bager jeg et sandwichbrød, nu der alligevel er gang i ovnen, så den står sikkert på sandwiches i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Har lige lavet og spist kogt hamburgerryg, Samsø kartofler, blomkål, gulerødder og bearnaise sauce :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Biksemad, af cuvette og flæskesteg MUMS :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Biksemad, af cuvette og flæskesteg MUMS :glad Åh det lyder lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Vi har grillet en mørbrad, fået dilkartofler, broccoli og noget tomathalløj til + et glas vino selvfølgelig. Leo ville kun have mørbrad og mælk, så jeg drak hans vin :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Vi hentede pizza :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites