Besvaret December 10, 2015 Julefest i børnehaven og der serveres Risengrød og æbleskiver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2015 Frisk pasta med kødboller og tomatsauce. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2015 Julemedister, kartofler og noget rødkålssalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2015 Frikadeller, samt kartofler og gulerødder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2015 En kødsovs med kartoffelmos. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2015 Rester af suppe og forårsruller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2015 En kødsovs med kartoffelmos. Rester bare med spagetti i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2015 Julebuffet i Ikea :D Var det godt? Vi overvejer det i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2015 Var det godt? Vi overvejer det i morgen.Ja, det var fint. Jeg er vegetar, så kødet kan jeg dog ikke sige noget om :) Men altså til prisen og især med family rabat så er det udmærket. Det er naturligvis ikke gourmet men hæderlig ikea kvalitet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2015 Mørbradgryde lavet i stegeso Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2015 Flæskesteg med brune kartofler, hvide kartofler, franske kartofler, rødkål, waldorfsalat, æbler og ferskner med gele, samt sovs. Og snart vil jeg guffe banankage med mørkchokolade og valnødder i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2015 Ja, det var fint. Jeg er vegetar, så kødet kan jeg dog ikke sige noget om :) Men altså til prisen og især med family rabat så er det udmærket. Det er naturligvis ikke gourmet men hæderlig ikea kvalitet Tak for svar. Så må vi se, hvad det ender med Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2015 Jeg har spist over et halvt kg grøntsager til aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2015 Hakkebøffer m bløde løg, pommes, Bernaise og gnavegrønt :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2015 Flæskesteg med kartofler, brune kartofler, sovs og franske kartofler... Og medister til drengene... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2015 Svinemørbradbøffer :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites