Besvaret November 25, 2015 Frækkedeller med ovnkartofler og råkost, nam nam! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Pitabrød med tun og røget laks. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Dansk bøf med det hele :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Sqaushgetti og soy4you-sauce Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Ovnbagt kulmule, grønkålssalat med bacon, parmesan og kapers og så kartoffel/rødbede mos Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Julefrokost menu med mine kolleger. Nom nom :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Indisk risret fra knorr ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Sqaushgetti og soy4you-sauceDet her. Vi endte med pizza igår i håbet om at få feber tumling til at spise lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Crap, jeg glemte at tage noget op af fryseren inden jeg gik hjemmefra <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Rugbrød hos venner - total ufancy! Men at kombinere besøg med en hverdagsaften kræver ufancy løsninger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Kartoffelmos og millionbøf. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 5 retters med vinmenu Hummer med æble Kuller med spæk Kalvetartar med trøffel kaviar og vagtelæg Oksemørbrad med røde bær Karamel og chokolade :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 5 retters med vinmenu Hummer med æble Kuller med spæk Kalvetartar med trøffel kaviar og vagtelæg Oksemørbrad med røde bær Karamel og chokolade :P Ej men hvad sker der lige for, hvor lækker mad I får? :o :D *savle* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Ej men hvad sker der lige for, hvor lækker mad I får? :o :D *savle* Det er vores - især min store interesse mad, og vi prioriterer at bruge en del midler på de oplevelser at spise på de "lidt bedre spisehuse" - men lige i aften er et gavekort vi fik i bryllupsgave af mine søstre. Men restauranten betyder meget for mig og glæder mig til at have min mand med for første gang. Pudsigt nok er en af hans bedste venner lige startet som somerlie derinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 5 retters med vinmenu Hummer med æble Kuller med spæk Kalvetartar med trøffel kaviar og vagtelæg Oksemørbrad med røde bær Karamel og chokolade :P Jeg ønsker jer en skøn aften :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Det er vores - især min store interesse mad, og vi prioriterer at bruge en del midler på de oplevelser at spise på de "lidt bedre spisehuse" - men lige i aften er et gavekort vi fik i bryllupsgave af mine søstre. Men restauranten betyder meget for mig og glæder mig til at have min mand med for første gang. Pudsigt nok er en af hans bedste venner lige startet som somerlie derinde Det er jer også vel undt :kram2 Jeg har bare været dybt misundelig flere gange nu :D Men god aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites