Besvaret November 15, 2015 Jaeh det er i hvert fald den association, jeg får :D http://viskalspise.dk/opskrifter/vegetar/bagte-squash-gulerodsfyld.html Uhm det ser lækkert ud. Tak :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Skinke m/ brune kartofler og spinat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Har været til oldemors 75 års fødselsdag, så tarteletter med høns i asparges til forret, oksesteg med 2 slags kartofler, bagte rodfrugter, broccoli og sovs til hovedret, fløderand med frugt til dessert, slik, kransekage, chokolade, og så lige en omgang biksemad til gå hjem mad. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Uhm det ser lækkert ud. Tak :super Det er bestemt også anbefalelsesværdigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2015 Ingenting :rolleyes Det bliver måske til noget rugbrød.. Jeg har sådan lyst til pitabrød med saftig kød "sovs " i :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2015 McD :blushEr så misundelig :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2015 Jeg fik svigermors gullasch suppe. Og der var endda til to dage :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2015 Vi har fået spaghetti carbonara med kylling og broccoli Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2015 I går fik vi karbonader lavet på vores lille Ursula, som blev slagtet lørdag og skåret ud i går (mega lang og hård dag for en gravid!!!!). Kogte kartofler fra køkkenhaven og stuvet blomkål som tilbehør. I dag fik vi koteletter i fad, også fra Ursula :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2015 Forloren harre, kogte kartofler og noget grønt jeg ikke har besluttet, men som i hvert fald skal indeholde granatæble - fordi jeg har mega lyst :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2015 :ditto Sig lige hvis du finder på noget virkelig lækkert! Min appetit og dermed gode velsmagende opfindsomhed har forladt mig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2015 Sig lige hvis du finder på noget virkelig lækkert! Min appetit og dermed gode velsmagende opfindsomhed har forladt mig :( Jeg tror det bliver noget rugpasta med pesto og feta. Måske med noget gnavegrønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2015 Svensk pølseret med soyapølser og ærter ved siden af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2015 Kylling med grøntblanding i flødesovs (Rema har sådan nogle lækre nogen!) og ris. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2015 Fyldte rødspætter med kartofler og gulerødder og sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2015 Forloren harre, kogte kartofler og noget grønt jeg ikke har besluttet, men som i hvert fald skal indeholde granatæble - fordi jeg har mega lyst :P Det blev en rå salat af: rød spidskål, agurk, tomat og granatæble og det var rigtig lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2015 Lasagne med masser af revet squash Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2015 Hjemmelavet burger og kartoffel både Del dette indlæg Link to post Share on other sites