Besvaret June 24, 2011 Vi fik boller i karry i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Mikkel har bestilt boller i karry :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Vi skal på en restaurant af en art, det vil tiden vise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Helstegt mørbrad omviklet med bacon, pommes, bearnaise og dampede bønner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Manden og jeg skal ud og spise og så i biffen bagefter og nyde vores sidste lørdag som ikke-forældre! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Vi skal have grilstegt ørred og kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Manden og jeg skal ud og spise og så i biffen bagefter og nyde vores sidste lørdag som ikke-forældre! :loveshower God fornøjelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Jeg fik spareribs og pomfritter.. Og om lidt er der jordbær med fløde :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Vi skal have hvidløgs-oksesteaks, twister kartofler, kroketter med ostefyld, hvidløgsflutes og rødvinssauce :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2011 Biksemad med spejlæg og surt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2011 Igår endte vi på en lækker italiensk restaurant, fik en skøn pastaret :) Idag står den på grill i solen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2011 Vi endte med pølsemix, sammen med min far :) Efter vi var kommet retur til Aarhus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2011 Vi fik pasta med kødsovs i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Vi skal have pitabrød....... Orker ikke varm mad på sådan en dejlig sommerdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Vi skal have totillia - tror jeg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Vi skal have pasta og millionbøf Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Vi skal vidst ud og spise på en restaurant af en art :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Vakler lidt mellem at smide noget kød på grillen eller servere koldskål med frugt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Frikadeller, kartofler i ovnen og majskolber Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Vakler lidt mellem at smide noget kød på grillen eller servere koldskål med frugt... Vi endte med koldskål med frugt og kammerjunkere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Vi endte så med italiensk buffet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Skal bare have koldskål i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 I dag skal vi grille..... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 I aften skal vi have stegt flæsk med nye kartofler og persillesovs :P Fik sådan lyst til dét den anden dag- vi får det næsten aldrig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites