Besvaret November 10, 2015 Frikadellesandwich :Sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Fajitas med teste kylling fra igår og grønt. Men gid det var and med det hele Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Vi fik kylling i fad med stærk tomat-flødesovs, ris og romanesco ris :) Og så skal vi have risalamande til hygge i aften! Jeg ville også SÅ gerne have haft and. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Boller med ost. Stephis opskrift på boller faktisk. Er helt smadret og orker intet andet end at sove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Har fået manden til at lave frikadeller, kartoffelbåde, brun sovs, steg blomkål med chili, stegt rosenkål med hvidløg og stegt spidskål. Hehe længe leve at dikterer fra job af :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Rester af chili con Carne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Vi har fået lasagne med gnavegrønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 En sildemad med æg og karrysalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Pasta + kødsovs + noget råkost af jordskokker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Min debut herinde i traaden: Pomfritter og kyllingenuggets, altsammen ovnbagt og de der nuggets er panerede i sesamfroe, kvaernet solsikke og lidt karry. Salat og gnavegroent samt hjemmelavet ketchup :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2015 Frisk pasta med ostesauce og spinat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2015 Wienerschnitzel med det hele :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2015 Tror at de skal have marinerede snitzler med grøntsager og kartofler eller pasta til. Selv skal jeg have en rest kartoffel suppe, da jeg har det svært pt med mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2015 Brasede kartofler med et eller andet kød i/til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2015 Vi er på vej hjem med 35 kg glad ko fra Fyn, så vi skal have store bøffer! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2015 Vi skal have nachos med kylling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2015 Det blev brasede kartofler med løg og pølser :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2015 Jeg fik vandmelon Snyyyyyd! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2015 Vi fik uspiselig kylling i karry.. Jeg skal altså lige fatte at karryen fra Tunesien er pænt meget stærkere end det man køber i dk.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2015 Nogen der har en god idé til en sund ret med fisk? Som ikke er aaaaalt for dyr at købe ind til ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites