Besvaret November 5, 2015 Italienske kødboller med tomatsovs og pasta og en salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2015 Kartoffel/selleri/blomkål/porre-suppe med bacondrys og en rugbrødsmad. Er din halsbrand forsvundet egentlig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2015 Paprika gryde med kartoffelmos og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2015 Jeg ændrede menuen fra føromtalte krebinetter, til pitabrød! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2015 Er din halsbrand forsvundet egentlig?Ja, så snart hun var ude ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2015 Ja, så snart hun var ude ;) Åh jeg glæder mig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2015 Flødekartofler, ærter, grønne bønner og frikadeller (både kød og grønsags) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2015 Jeg har spist rugbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2015 Hj. Burgere og is til dessert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2015 Rester af mos af rodfrugter og gryderet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 And stegt på grillen med rødkålssalat med æbler, appelsiner og mandler samt bagte rodfrugter med hvidløg og timian - jep, vi fejrer Mortens Aften i aften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Små salvie-kødboller, couscous og tomat/aubergine-snask. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Kogt hamberryg med grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Vi fik pulledpork burger hos søster :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Uh, i morgen skal vi have chili con Carne :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2015 Flæskesteg m/ det hele :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2015 Frisk pasta med oksekødboller Del dette indlæg Link to post Share on other sites