Besvaret October 26, 2015 Flæskesteg med det hele :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Rester af helstegt pattegris :D Og italiensk is til dessert :D :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Mørbrad, med bløde løg og flødekartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Pita brød med tilbehør :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Hel ovn kylling, kartoffel både, stegt spidskål og rosenkål samt dampet porre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Madpandekager med oksekød og grøntsager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Tun m/flute... mandens hjemmelavet... mums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Jeg fik Eggplant Parmagiana fra Olive Garden. Nøj, det var godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Kyllingefrikadeller og ovnstegte kartofler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Fajitas med kyllinge resterne fra igår med masser af lækker tilbehør Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Tortillas med oksekød og salat.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Risengrød efter at have læst herinde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Et eller andet som ikke kræver noget som helst af os efter ikke at have sovet over et døgn. Mcd ender det sikkert med, selvom jeg er ved at brække mig over fast food Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Pitabrød med æg og frikadeller + grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Rester af lasagne og kødsovs (+ pasta) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Chili con carne. Lavede kæmpeportion for nogle weekender siden - fantastisk at bare kunne tage aftensmad op af fryseren når man er alene om aftenen i hverdagene med baby :yay Det bliver sgu lidt for tit til rugbrød :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites