Besvaret October 11, 2015 Pasta og kødsovs, dampet broccoli og tomatsalat med mozarella Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 For høj varme ??Tja, det kan da godt være det har været lidt for høj, må prøve med lavere varme næste gang Stakker du dem, mens de stadig er lune?Ja det gør jeg.Min løsning blev et fugtigt viskestykke over pandekage-stakken og i ovnen på svag varme, så blev de bløde. Men jeg må prøve med lavere varme næste gang, og se om det simpelthen er det der gør det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Pita fra byens pizzapusher :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Mexicanske pandekager med crispy kylling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Jordskok/kartoffel/porre-suppe med bacondrys. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Medister med blomkål, kartofler og brun sovs OG rødkål :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Jordskok/kartoffel/porre-suppe med bacondrys.Og jeg har overhovedet ikke lyst <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Laks, med bagte rodfrugter :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Stegt flæsk med persillesovs:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Hjemmelavet pizza fra fryseren :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Hjemmelavet klar suppe med diverse rødder, kød og melboller... Kogt på en monster klump okse jeg har måttet bukke for at få den til at være i vores aller største gryde! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Indbagt kylling og rester af salaten fra i går; grønkål, avocado, forårsløg, clementin og tomat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Mad på Fisketeriaet i Lemvig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Søren har fødselsdag og har bestemt vi skal hente smørrebrød - ikke min favoritspise, men det må jeg nok leve med i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Pasta og kødsovs + majskolber :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Gullasch suppe og flutes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Søren har fødselsdag og har bestemt vi skal hente smørrebrød - ikke min favoritspise, men det må jeg nok leve med i dag ;)Smørrebrød er da konge :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 En rest kartoffelmos og millionbøf fra i går. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Rester af min mands awesome pasta/kødboller fra igår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Forloren hare. Og i morgen skal jeg have en bøf, evt med flødekartofler til :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Smørrebrød er da konge :oDet synes Søren også - jeg synes det er jævnt overvurderet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Vi fik flæskesteg med lææækker sovs hos min mor, mums! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites