Besvaret October 6, 2015 Friskfangede fynske fla'fisk! Nam nam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Flæskesteg med det hele :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Flæskesteg med det hele :loveshower Så hvad tid skal jeg være i Ålborg siger du :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Så hvad tid skal jeg være i Ålborg siger du :P :D :D Det bliver SÅ godt! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Flæskesteg med det hele :loveshower Det skal vi så have i morgen. Der var pludselig ikke noget valg :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Karbonader med stuvet spidskål samt dampet blomkål, gulerødder og porre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Jeg skal spise hos min veninde, der laver iransk mad til mig og to andre veninder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Stegt flæsk med persillesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Har lavet en kæmpe portion kødsauce, som blev til lasagne til i aften og rester i morgen, samt to lasagner til fryseren og en portion kødsauce til spaghetti bolognese til fryseren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Jeg skal spise hos min veninde, der laver iransk mad til mig og to andre veninder :) Ej hvor spændende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Herhjemme bliver det så pizza :rolleyes :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Vi fik gratis mad. Vi fik Lasagne hos min svigerinde:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Millionbøf m/kartoffelmos Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Ribeye steak med pomfritter, bearnaise og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Vi skal have pandekager :D Jeg er bare træt af at de bliver sprøde og ikke bløde :( ved ikke lige hvad jeg gør galt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Vi skal have pandekager :D Jeg er bare træt af at de bliver sprøde og ikke bløde :( ved ikke lige hvad jeg gør galt For høj varme ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Vi skal have pandekager :D Jeg er bare træt af at de bliver sprøde og ikke bløde :( ved ikke lige hvad jeg gør galt Stakker du dem, mens de stadig er lune? Del dette indlæg Link to post Share on other sites