Besvaret September 17, 2015 Luft.. Jeg har glemt at spise mad idag og nu sidder jeg og mega craver hvide pasta med kødsovs :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2015 Stegt flæsk med persillesauce, kartofler og gulerødder :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2015 Mørbradgryde med en masse grønsager i, samt kartoffelmos :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Vi skal have pulled pork med coleslaw :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Ovnstegte kyllingefileter med kartofler og sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Noget der er nemt at synke... aner ikke hvad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Noget der er nemt at synke... aner ikke hvad Hvad med noget lækker cremet suppe? :) Skal selv have cremet grøntsagssuppe (porre, gulerødder, blomkål, broccoli og kartofler, kogt i smadder sammen med et par fed hvidløg, blendet i det vand det er kogt i = mega lækker og cremet) og så med kruspersille og sprød bacon på toppen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Vi skal ud til min søster og spise idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Hvad med noget lækker cremet suppe? :) Skal selv have cremet grøntsagssuppe (porre, gulerødder, blomkål, broccoli og kartofler, kogt i smadder sammen med et par fed hvidløg, blendet i det vand det er kogt i = mega lækker og cremet) og så med kruspersille og sprød bacon på toppen Jeg vil gerne ha suppe... Mads tror han skal dø, hvis jeg serverer suppe for ham :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Jeg vil gerne ha suppe... Mads tror han skal dø, hvis jeg serverer suppe for ham :rolleyes Ha ha sådan er det også lidt herhjemme :D D mener ikke, at man kan blive mæt af suppe :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Ha ha sådan er det også lidt herhjemme :D D mener ikke, at man kan blive mæt af suppe :rolleyes Mads mener IKKE at det er mad... Og slet ikke klar suppe :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Hjemmelavet pulled pork. Det har duftet siden kl 7 i morges :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Noget der er nemt at synke... aner ikke hvadKartoffelmos evt som brændende kærlighed.God bedring :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Kartoffelmos evt som brændende kærlighed. God bedring :kiss Det bliver så Pizza :blush så må jeg leve med at det gør ondt at synke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 T-bone steaks, pommes frites, bearnaisesauce og broccolisalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Mad fra den lokale pizza pusher :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Jeg vil gerne ha suppe... Mads tror han skal dø, hvis jeg serverer suppe for ham :rolleyes Haha ja okay. A kan godt spise en portion men så tager hen bare rugbrød for resten. Suppe må han leve med når han er gift med mig. Jeg elsker elsker elsker suppe og kunne spise det dagligt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2015 Haha ja okay. A kan godt spise en portion men så tager hen bare rugbrød for resten. Suppe må han leve med når han er gift med mig. Jeg elsker elsker elsker suppe og kunne spise det dagligt ;) Vi endte så med pizza :rolleyes det gik ok! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2015 Buggiburger :mam Den skal jeg lige have forklaret? :D Jeg skal have rester af wok med masser af hvidløg og chili i kampen mod influenza :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2015 Torske frikadeller, stegt spidskål med chili, stegt rosenkål med hvidløg, dampet porre og aioli mikset med grøn pesto. Og mine to rå åd ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites