Besvaret September 13, 2015 Tortillas med hk. Oksekød og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Vi har fået noget kyllingesalat til forret, kalvemørbrad, krydderskinke, små bagte kartofler, rodfrugtemos i filodejskåle, kold bairnaise, skysovs, grøn salat og pasta salat til hovedret. Til dessert rabarberlagkage, chokolademuffins med jordbærsmørcreme, bladankage, 2 slags Cookies. Det var vores frokost, så vi har fået lidt rester til aftensmad :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Kylling i butterdej med svampe og bagt kartoffelmos :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2015 100 dage til jul, så vi skal da have risengrød :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2015 Noget oksebov simre herre længe med grønt og kartoffelmos.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2015 Klar suppe med kød og melboller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2015 100 dage til jul, så vi skal da have risengrød :D Årh kunne jeg os godt klare da ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2015 Kylling, grønt og ris! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2015 Spaghetti med pølser og gnavegrønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2015 Havregrynspandekager :yay Lidt hyggeligt må det da godt være nu når N har tyvstjålet mit dankort så jeg ikke kunne handle :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2015 Hjemmelavede gulerodsbrud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2015 Stegte rosenkål med hvidløg, stegte porre og spidskål med chili, dampet broccoli og forårsruller med hvidkål, gulerod og svinekød samt sød chilisovs til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2015 Den stod på McDonalds det bedste, da jeg endelig blev udskrevet fra sygehuset. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2015 Ravioli, tomat/ostesauce og spinat og måske noget kød et eller andet til drengene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2015 Pandekager, fordi Liva har fødselsdag :flag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2015 Vi skal spise hos min mor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2015 Brune ris, frikadeller og stegt grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2015 Grillet flæskesteg, majskolber og tomatsalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2015 Tykstegsbøffer med pommes og bønner samt steak-sauce Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2015 Klassisk Hønsekødssuppe og Mie var vild med det :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2015 Vi fik pandekage roulade med skinke og grøntsags fyld :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites