Besvaret September 11, 2015 Frikadeller med kartoffel røsti og bønner. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Vildsvine frikadeller med kartofelsalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Lasagne med masser af grønt i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Koteletter og bønnesalat med bagte tomater og løg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 En blandet "salat" af brune ris, kikærter, radiser, gulerod, agurk, rød peber, persille og purløg. Dertil pølser og kylling på grill :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Højrebssteg, fritter, salat med grønne bønner og blomkålsbearnaise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Entrecote, whisky sovs, stegt spidskål og porre, bagt knoldselleri, mix gulerødder og løg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Vi skal have boller i karry i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Sandwich af hjemmelavede boller m. hjemmelavet dressing og pomfritter til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Svinemørbrad med bløde løg, ovn kartofler og rodfrugter samt salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Junk food glemte at tage mad op.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Det endte med havregryn fordi at min kylling valgte at springe i luften i mikroovnen :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Det endte med havregryn fordi at min kylling valgte at springe i luften i mikroovnen :lolhit OMG jeg læste det først som "killing" :o :boo :lolhit :rolleyes Men det lyder alligevel voldsomt? :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 OMG jeg læste det først som "killing" :o :boo :lolhit :rolleyes Men det lyder alligevel voldsomt? :wacko Oh my.. KYLLING :D Det var også voldsomt, men jeg tror at det var fordi jeg havde indstillet mikroovnen for højt. Det kunne det lille kyllingestykke ikke klare :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Spinat/soy4you-lasagne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Hjemmelavet pizza, som B og V er igang med at "pynte" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Hjemmelavet pizza, som B og V er igang med at "pynte" :) Uhm det gad jeg godt :) Vi skal have rugbrød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Jeg troede at jeg skulle have sandwich af de boller jeg bagte i fredags, men de var åbenbart mugne. Så nu ved jeg ikke helt hvad den skal stå på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Kylling i rød karry med brune ris. Del dette indlæg Link to post Share on other sites