Besvaret August 25, 2015 Vi fik pasta og pølser... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2015 Vi fik kødsovs med masser af grøntsager i, pasta, ærter og dampede broccoli. Fik sådan lyst fordi det blev serveret i børnehaven (hvor der er madordning), så godt det var handledag og madplanen godt kunne ændres ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2015 Øj det lyder virkelig lækkert! Må man godt være lidt misundelig? :) Haha hvor er du sød - det var også lækkert - selv min kræsne mor og til tider kræsne mand var vilde med det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2015 I får altid så sindssygt god mad :mam Jeg elsker at lave og spise mad og når der endelig var andre end bare mig og Mie (af og til også A) så lod jeg fantasien løbe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2015 Italiensk farsbrød med bådkartofler til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2015 Høns i tarteletter :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2015 Cevapcici og broccolisalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2015 Stegt flæsk, ovn kartofler og hvidkålssalat ved min søster og svoger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2015 Rullesteg med persille og kartofler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2015 Vi skal ud til min bonus søster og hendes kæreste til ålegilde = stegt ål i massevis :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2015 Hjemmebagte pitabrød m. kylling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2015 Oksemørbrads tournados med rösti, salat, stegte svampe og bearnaise sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2015 Vi skal spise på Rådhuskælderen i Roskilde :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2015 Søren og jeg skal på Under Uret i Svendborg, mens mormor passer/putter Anna :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2015 Er til grillaften med resten af blokkens beboere. Så har haft sammenskudsgilde. Jeg fik peberbøf, flødekartofler og salat af ruccola, granatæblekerner, agurk, tomat og feta :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2015 Kartoffel/feta frikadeller, stegte aubergine skiver, spinat og bearnaisesauce Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 Vi fik lasagne og råkostsalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Vi skal have mørbradgryde, ris og grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Hjemmelavet bøfsandwich Del dette indlæg Link to post Share on other sites