Besvaret August 16, 2015 Igår fik vi Rejecocktail til forret og store entrecote bøffer med bearnaise smør, hvidløg/bacon/flødekartofler, broccolisalat og grøn salat til og så en flaske champagne. Og så noget snolder og chokolade og cola til en film :P Idag tror jeg at jeg laver stegt spidskål og blomkål med chili og så forårsruller til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2015 Mørbradgryde og brune ris. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2015 Hjemmelavede burgere med guacomole og kartoffelbåde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2015 Quesadillas med stegt spidskål, peberfrugt, kylling og cheddar.. og så masser af guacamole, cremefraiche og salsa til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Øllebrød med fløde :D Ej, det er SÅ lækkert :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Ej, det er SÅ lækkert :mamJeg er helt enig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Stegte nudler med spidskål, oksekød, blandet grønt og masser af chili :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Tomatsuppe med kødboller og pasta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Snuppede en burrito ;)Haha. Det kan du da ellers ikke lide :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Haha. Det kan du da ellers ikke lide :lolhitNaaah :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Frikadeller med stuvet spidskål og kanelsukker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2015 Frikadeller med stuvet spidskål og kanelsukker!Kanelsukker?! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2015 Kanelsukker?! :blinkDet putter nogle fra min familie også på, det er vist noget sønderjysk og nordjysk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2015 Det putter nogle fra min familie også på, det er vist noget sønderjysk og nordjysk ;) Jeg undrede mig i hvert fald ikke det fjerneste :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2015 Jeg har lidt en drøm om at der kommer en og laver mad for mig. Noget mega lækkert, måske noget stærkt... Men øhm det sker nok ikke, såååå... det bliver noget kedeligt der næsten laver sig selv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites