Besvaret August 12, 2015 Frikadeller, kartofler og stuvede grønsager :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Medister, kartofler, rødkål og brun sovs ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Pitabrød med tun og æg :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Smørrebrød :D havde glemt at tage kød op og kom så i tanke om, at jeg havde set i avisen i går, at vores Føtex netop i dag skulle have smørrebrød til en 10'er :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Pitabrød med tun og æg :-) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Skinkesteg med sovs og kartofler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Pølser og pasta... :-) I morgen står den på tøse aften med 3 retters hvor jeg skal stå for hovedret som bliver bacon bøffer i tomat fløde sauce med ris og grønt til :-) de to andre retter medbringer veninderne :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Skindstegt kullerfilet med estragonkartofler og porre/blomkål/squash/majs i fløde. Mums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Mig og Ida har gået flæskesteg. Ja vi nyder at ham lillebror ingen planer har om udgang :p så vi rigtigt kan hygge med maden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Risengrød ^_^Årh mums! Det kunne jeg godt spise! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Jeg har fået havregryn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Kylling med spagetti i oste-fløde-ægge sauce... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Vi fik grillmad. Kalvemedaljoner med vandmelonsalat, blomkålssalat og hvidløgsflute, samt grillpølser til de virkelig sultne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Noget thai inspireret kyllinge karry gryde med ris til som hævner sig nu :( Men man må jo spise hvad der bliver serveret når man er til familie tam tam. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2015 Risengrød ^_^ Årh, det havde jeg også sådan lyst til i går! Manden var desværre ikke med på den. Måske jeg kunne få det i dag i stedet :chin: :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2015 Vi skal have hjemmelavet pizza, en med serrano, løg og mozarella og en med pepperoni, løg, rød peber og mozarella :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2015 Vi har spist thai i Nyhavn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2015 En steg af en art manden hae grillet, samt fritter og bearnaise Del dette indlæg Link to post Share on other sites